کد خبر: ۱۲۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
مدیرکل صدا وسیمای فارس در «رزمایش خدمت» بسیجیان:

دشمنان، کرنش مردم و مسئولین ایران در مقابل خود را به گور خواهند برد

سهرابی مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت: ملتی که به شهادت باور دارد سلطه ابرقدرت های زورگو را نمی پذیرد و دشمنان آزادی، کرنش مردم و مسئولین ایران در مقابل خود را به گور خواهند برد.
به گزارش شیرازه، مدیرکل صدا وسیمای فارس در رزمایش صبح گاهی بسیجیان ناحیه بقیه الله شیراز بسیج را مولود تفکر متعالی و اندیشه آینده نگر امام راحل رحمت الله علیه دانست و گفت: شاخه های این شجره طیبه مرزهای ایران را درنوردیده است و در کشورهای دیگر موجب امید مردم و رعب دشمنان شده است.

سهرابی، بصیرت، دشمن شناسی و آگاهی را درکنار تعهد، ولایت پذیری، ایثار و شجاعت از ویژگی های بسیج برشمرد و خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: آزموده را آزمودن خطاست. هشت سال جنگ تحمیلی، هشت ماه فتنه انگیزی و سالها توطئه علیه این ملت بس نیست  برای شناختن استواری و ثبات قدم ملتی که در مکتب امام حسین علیه السلام مبارزه با ظلم و ستیز با پلیدی و تلاش برای مهرورزی را آموخته اند.

این فعال فرهنگی و رسانه ای بسیجیان امروز را ادامه دهنده راه شهدا توصیف کرد و افزود: ملتی که به شهادت باور دارد سلطه ابرقدرت های زورگو را نمی پذیرد و دشمنان آزادی، کرنش مردم و مسئولین ایران در مقابل خود را به گور خواهند برد.


نظرات بینندگان