کد خبر: ۱۲۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷

پیروزی قاطعانه بانوان شهید چمران لارستان در لیگ برتر هندبال کشور

از هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور تیم شهید چمران لارستان در دیداری خارج از خانه برابر نماینده مشهد به برتری قاطعانه دست یافت.
به گزارش شیرازه از هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور تیم شهید چمران لارستان در دیداری خارج از خانه برابر نماینده مشهد به برتری قاطعانه دست یافت. بنا بر این گزارش، مهمترین این هفته بین تیم‌های شهید چمران لارستان و اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد برگزار شد.

در این بازی بانوان لارستانی توانستند با حساب 34 بر 13 برابر میزبان خود به پیروزی پرگل دست یابند. با این نتیجه هندبالیست‌های لارستانی با 6 امتیاز صدرنشینی خود را تداوم بخشیدند و تیم طرقبه شاندیز نیز بدون امتیاز در رده آخر جدول رده‌بندی قرار دارد.

در دیگر رقابت هفته سوم، تیم نفت و گاز گچساران میزبان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود که این بازی با نتیجه 26 بر 19 به سود نماینده گچساران پایان یافت. با این حساب، تیم نفت و گاز با 4 امتیاز در رده سوم جدول ایستاد و تیم اصفهانی فولاد با 2 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

تیم شهید چمران لارستان با کسب این پیروزی شیرین برابر اشتاد سازه خراسان رضوی، خود را برای حضور در مسابقات هندبال بانوان جام باشگاه‌های آسیا آماده می کند.


برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان