کد خبر: ۱۲۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با شیرازه:

خدمت بی‌منت به مردم شایسته‌ترین کار است

فقیه بازیگر سینما و تلویزیون گفت: خدمت رسانی به افرادی که در مناطق محروم زندگی می کنند کار نیکو و پسندیده ای است و شاید بتوان نام این کار و حرکت را گذاشت شایسته ترین کار.
خدمت بی‌منت به مردم شایسته‌ترین کار است
به گزارش شیرازه، حدود یک ماه است که طرح سراسری خدمت رسانی به مناطق محروم با عنوان «رزمایش خدمت» در جای جای ایران اسلامی به همت اقشار بسیج در حال برگزاری است. این اراده جهادی با واکنش مثبت مردم، هنرمندان، چهره های سیاسی و کاربران شبکه های اجتماعی نیز مواجه شده تا جایی که هشتگ «رزمایش خدمت» ترند توییتر شد.

مهدی فقیه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با شیرازه در مورد برگزاری «رزمایش سراسری خدمت» با بیان اینکه خدمت رسانی به افرادی که در مناطق محروم و حاشیه شهرها زندگی می کنند کار نیکو و پسندیده ای است گفت: شاید بتوان نام این کار و حرکت را گذاشت شایسته ترین کار چرا که مشکلی را از جلوی پای یک بنده خدا برمیدارند.

وی با اشاره به اینکه حضور افراد در مناطق محروم باعث رشد خود آنها نیز می شود گفت: خدمت رسانی افراد به محرومین به نفع خودشان نیز است چرا که باعث می شود از لحاظ فرهنگی، اجتماعی، جامعه شناسی و جامعه شناختی یک نگاه عمیق پیدا کنند.

این هنرمند پیشکسوت گفت: انجام فعالیت های بدون منت عمرانی، پزشکی و درمانی در مناطق محروم توفیقی است که خدا نصیب چنین افرادی کرده و آنها به یک ثروت زیاد دست پیدا کرده اند. اما مشاهدات و تجربه آنها در خدمت رسانی نیز بسیار مهم و کاربرد زیادی در آینده دارد.

فقیه افزود: افرادی را می‌شناسم که درآمد میلیاردی دارند و توفیق خدمت رسانی بی مزد به مردم ندارند، افرادی هم هستند که با وجود اینکه آنچنان متمول نیستند اما خدا توفیق بهشان داده و آن مقداری هم که دارند وقف مستمندان می‌کنند.
نظرات بینندگان