کد خبر: ۱۲۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
رئیس جمعیت هلال احمر بادرود خبر داد:

برخورد اتوبوس با کامیون حمل سوخت در بزرگراه کاشان – نطنز/ ۲۱ کشته و ۲۶ مصدوم + تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود با بیان این که این حادثه ۲۱ کشته برجای گذاشت، گفت: ۲۶ مصدوم این حادثه نیز توسط کد های اورژانس سرآسیاب، هلال احمر بادرود و نطنز به بیمارستان فاطمیه بادرود، شهید بهشتی کاشان و دو نفر نیز به اصفهان منتقل شدند.
به گزارش شیرازه، علی کفاشی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۲۳:۲۰ شامگاه دوشنبه خبر برخورد اتوبوس با کامیون حمل سوخت به مرکز فوریت های پزشکی دریافت و به سرعت نیروها به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود افزود: این حادثه در بزرگراه کاشان به نطنز و در کیلومتر پنج پایگاه امدادی این جمعیت رخ داد و بلافاصله دو تیم امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: بعد از درخواست تیم پشتیبان، سه تیم دیگر به همراه مسئول امداد در محل حادثه حضور یافته و عملیات درمان و رهاسازی ضمن انجام اقدامات اولیه و اطلاع رسانی به واحدهای عملیاتی شروع شد.

کفاشی با بیان این که این حادثه ۲۱ کشته برجای گذاشت، بیان کرد: ۲۶ مصدوم این حادثه نیز توسط کد های اورژانس سرآسیاب، هلال احمر بادرود و نطنز به بیمارستان فاطمیه بادرود، شهید بهشتی کاشان و دو نفر نیز به اصفهان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: این اتوبوس مربوط به شرکت عدل تعاونی هفت بوده که در ساعت ۱۸ تهران را به مقصد کرمان از پایانه جنوب تهران ترک کرده و در ساعت ۲۱:۳۰ در مجتمع سان آرا جهت شام و استراحت توقف و بعد از حرکت در حدود ساعت ۲۳:۳۰ به پشت تانکر حامل سوخت گازوئیل در بزرگراه برخورد می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود خاطر نشان کرد: اورژانس سرآسیاب، هلال احمر بادرود، هلال احمر نطنز، پلیس راه، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، راهداری، آتش نشانی و شهرداری از جمله عواملی بودند که بلافاصله در صحنه حاضر شدند.

نکته جالب توجه حضور بدون شیفت پزشکان بادرودی در بیمارستان فاطمیه بادرود و خدمت رسانی آن ها به حادثه دیدگان تا پاسی از شب بود.

فرماندار شهرستان نطنز به همراه جمعی از کارکنان فرمانداری نیز دیشب در محل حادثه حضور یافته و پیگیری های لازم را انجام دادند.













صاحب نیوز
نظرات بینندگان