کد خبر: ۱۲۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷

برپایی «میز خدمت» در شهرک مهدی آباد/ فرماندار شیراز: کمربندی جدید شیراز طی دو سال آینده به بهره برداری می رسد

فرماندار شیراز گفت: طی دو سال آینده کمربندی فعلی به کمربندی جدید در خارج از شهر منتقل می شود.
برگزاری میز خدمت در شهرک مهدی آباد شیراز/ فرماندار شیراز: کمربندی جدید شیراز طی دو سال آینده به بهره برداری می رسد
به گزارش شیرازه؛ رزمایش «میز خدمت» به همت بسیج کارمندان در مسجد امام حسین(ع) شهرک مهدی آباد جهت بررسی و رفع مشکلات اهالی با حضور فرماندار و شورای اداری شهر شیراز و مسئولین نظامی و انتظامی در شهرک مهدی آباد شیراز برگزار شد.

عالیشوندی فرماندار شیراز در جمع اهالی شهرک مهدی آباد در مسجد امام حسین(ع) با اشاره به بررسی های چند سال اخیر جهت شناسایی آسیب های جدی شهر در فرمانداری شیراز گفت: یکی از موفق ترین طرح هایی که جهت رفع آسیب های موجود مورد استقبال قرار گرفت طرح مسجد ما سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز بوده است.

وی هدف اصلی طرح مسجد ما را احیای کارکرد های مسجد دانست و گفت: فارغ از همه مسائل سیاسی که در سطح کشور وجود داشت از ابتدای سال 95 با همکاری سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شروع به اجرای طراح مسجد ما در سطح شیراز کردیم تا کارکردهای مسجد را احیا کنیم که یکی از اهداف این جلسه نیز همین موضوع می باشد.

عالیشوندی در ادامه با اشاره به این که انقلاب ایران مردمی بوده و با پشتوانه و حمایت همین مردم 40 سال اداره شده است گفت: ملت ایران شایسته ترین وسزاوار ترین انسان هایی هستند که ما موظف خدمت به آن ها هستیم.

وی با بیان این که مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد ابراز داشت: مسئولین خادمین مردم بوده و از همین مردم بیرون آمده اند و باید همه کمر همت بسته تا در کنار مردم گرفتاری و مشکلات آن ها را کم و برطرف کنیم.

عالیشوندی با اشاره به این که از اهداف مهم طرح مسجد ما نیز کاهش و حل مشکلات مردم با محوریت مسجد می باشد گفت: مسئولین نیز باید در مساجد در کنار مردم حضور داشته و درخواست ها و مشکلات آن ها را بررسی کنند.

وی در ادامه به بررسی مشکلات شهرک مهدی آباد پرداخت و گفت: امروز میز خدمت نیز جهت بررسی مشکلات مردم در شهرک مهدی آباد برپا شده است تا مسئولین مشکلات موجود در محله را شناسایی و پیگیری نمایند.

فرماندار شیراز با بیان این که وجود کمربندی شیراز در نزدیکی شهرک مهدی آباد یکی از آسیب های جدی بدلیل خطرات زیاد می باشد گفت: کار بسیار بزرگی که توسط کلیه نهاد ها در شیراز از مدتی قبل انجام شده است انتقال کمربندی فعلی به کمربندی جدید در خارج از شهر می باشد که ان شاءالله طی دو سال آینده این اقدام نهایی و تکمیل خواهد شد.

وی ضمن اشاره به مشکلات امنیتی شهرک مهدی آباد ادامه داد: نیروی انتظامی در موضوعات و شاخص های مختلف امنیتی خدمات شایسته ای را در کشور انجام داده است که ان شاءالله در مسائل امنیتی شهرک مهدی آباد نیز ورود خواهند کرد و چتر آرامش و امنیت را برقرار خواهند کرد.

عالیشوندی در پایان ضمن تشکر از مردم شهرک مهدی آباد و مسئولین حاضر در جلسه گفت: ان شاءالله با حضور مسئولین در شهرک مهدی آباد در قالب میز خدمت و با هدف احیای کارکردهای مسجد قدمی جهت برطرف ساختن مشکلات و معظلات محله برداشته و نقاط ضعف موجود ر با جدیت پیگیری نمایند.

برگزاری میز خدمت در شهرک مهدی آباد شیراز/ فرماندار شیراز: کمربندی جدید شیراز طی دو سال آینده به بهره برداری می رسد

برگزاری میز خدمت در شهرک مهدی آباد شیراز/ فرماندار شیراز: کمربندی جدید شیراز طی دو سال آینده به بهره برداری می رسد
نظرات بینندگان