کد خبر: ۱۲۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
خبر بد برای السد قطر؛

رکورد 6 سال و نیمه پرسپولیس در آزادی!

آمار خیره کننده تیم فوتبال پرسپولیس در نتایجی که در آسیا و در ورزشگاه آزادی بدست آورده باعث امیدواری هواداران این تیم برای صعود از دور نیمه نهایی به فینال شده است.
به گزارش شیرازه، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی باید 10 مهر در دوحه به دیدار السد قطر برود که برای دیدار برگشت امیدهای زیادی برای کسب نتیجه دلخواه برای پشت سرگذاشتن حریف قطری دارد.

پرسپولیس از تاریخ 12 اردیبهشت ماه سال 1392 که در دیدار با الهلال عربستان تن به شکست یک بر صفر در ورزشگاه خانگی اش داد تاکنون در هیچ مسابقه ای در ورزشگاه آزادی شکست نخورده است. مسابقه ای که 0-1 به سود حریف تمام شد و هدایت پرسپولیس را هم مصطفی دنیزلی برعهده داشت.

از آن تاریخ که 2012.05.01 بود  تا امروز 6 سال و 4 ماه و 9 روز گذشته است! دیداری در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا. آن زمان تیم های عربستانی برای رویارویی با نمایندگان کشورمان به تهران می آمدند.

پس از آن دیدار تلخ برای هواداران پرسپولیس، این تیم در سه دوره 2015، 2017 و 2018 لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و هرگز در دیدارهای خانگی اش تن به شکست نداد.

پرسپولیس در این حد فاصل 15 بار در خانه اش به میدان رفته که 10 برد و 5 تساوی حاصلش شده است.

این تیم در دوره جاری لیگ قهرمانان آسیا در هر 5 دیدار خانگی فقط برد بدست آورده است مانند سال 2015 که همه مسابقات خانگی اش را با پیروزی پشت سر گذاشت. اما در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به الهلال باخت.

این تیم در سال 2017 هم از 6 بازی اش 5 مساوی و یک برد خانگی بدست آورد ولی در نهایت از رسیدن به دور نیمه نهایی بازماند.
مشرق

نظرات بینندگان