کد خبر: ۱۲۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷

موکب احمدبن‌موسی(ع) روزانه آمادگی پذیرایی از پنج هزار زائر را دارد

دبیر اجرایی موکب احمدبن‌ موسی(ع) گفت: موکب احمدبن‌ موسی (ع) برای پذیرایی از پنج هزار زائر در روز را دارد.
موکب احمدبن‌موسی(ع) روزانه آمادگی پذیرایی از پنج هزار زائر را داردبه گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، جلسه هماهنگی برپایی و امور اجرایی موکب مردمی احمدبن موسی(ع) در شهر کربلای معلی در ایام اربعین حسینی به میزبانی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد.

مسعود راستی دبیر اجرایی این موکب ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در سال 96، برنامه‌های اجرایی این موکب در اربعین 97 را تشریح کرد و از آمادگی این موکب برای پذیرایی از 5000 زائر در روز خبر داد.

همچنین در این مراسم، آیت‌الله دژکام مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی را گنجینه معنوی بی‌نظیر برای ملت‌های مسلمان خواند و بر لزوم خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زوار حسینی تاکید کرد.

رئیس هیات امنای موکب احمد ابن موسی(ع) خاطرنشان کرد: ایام پیاده‌روی اربعین حسینی، فرصتی مغتنم است که باید از آن در جهت ارتباط‌گیری و شبکه‌سازی با مسلمانان دیگر کشورها بهره گرفت.

وی گفت: در ایام اربعین حسینی، از بیش از سی کشور اسلامی شاهد حضور و اجتماع میلیونی مسلمانان و شیعیان در مراسم پیاده‌روی هستیم که باید قدر این فرصت را بدانیم و برای بهره‌گیری و ارتباط مستمر و مناسب با مسلمانان دیگر کشورها برنامه‌ریزی کنیم. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین تصریح کرد: علاوه بر این موکب، باید از ظرفیت دیگر موکب‌هایی که از استان فارس در مسیر شهر مقدس کربلا در خاک ایران و یا عراق برپا می‌شوند نیز بهره گرفت و برای خدمات‌رسانی و ارائه محتوای مطلوب فرهنگی به زوار حسینی، تلاش و برنامه‌ریزی مطلوبی صورت بگیرد. 
نظرات بینندگان