کد خبر: ۱۲۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷
اتفاق هیجان انگیز در اواخر اسفند

سال نو با بازی ایران-برزیل در دوحه!

تیم ملی در روزهای پایانی سال سورپرایز ویژه‌ای برای هواداران خود دارد. دیدار با تیم ملی برزیل قطعا مهیج ترین اتفاقی است که می تواند سال را برای هواداران تیم ملی به پایان برساند.
به گزارش شیرازه به احتمال فراوان حضور در یک تورنمنت هیجان انگیز از سوی تیم ملی ایران و دیدار برابر تیمی مانند تیم ملی برزیل، می تواند پایان خوبی بر سال 97 باشد. سالی که ملی پوشان فوتبال ایران در آن با تیم هایی همچون اسپانیا و پرتغال روبرو شدند و دو تورنمنت مهم همچون جام جهانی و جام ملت های آسیا را پشت سر گذاشتند.

 در روزهای پایانی اسفندماه تورنمنتی چهار جانبه به میزبانی قطری ها برگزار خواهد شد که مسئولان فوتبال این کشور از تیم ملی ایران نیز به عنوان یکی از چهار تیم حاضر در این بازی ها دعوت به عمل آوردند.

 

 

هیجان انگیزترین نکته برگزاری این تورنمنت، حضور تیم ملی برزیل به عنوان یکی از تیم های شرکت کننده در آن است و این بدان معناست در صورتی که تیم ملی ایران تصمیم به حضور در آن مسابقات را داشته باشد می تواند برای دومین بار در 10 سال اخیر برابر قدرت بزرگ فوتبال دنیا به میدان برود. 

 

البته ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که تاکنون مشخص نشده که تیم ملی ایران در این تورنمنت حضور خواهد داشت یا خیر، هرچند به نظر می رسد در صورت رسمی شدن بازی ها و ارسال دعوت نامه رسمی، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران مخالفتی با حضور تیم ملی در این دیدارها نداشته باشند. 

 

 

این دعوت در راستای ارتباط دوستانه و خوب فدراسیون های فوتبال ایران و قطر بر می گردد و به همین دلیل احتمال فراوان ملی پوشان کشورمان در روزهای منتهی به جام ملت های آسیا اردویی چند روزه را در کشور قطر و کمپ اسبایر برگزار خواهند کرد. 

 

به غیر سه تیم ملی برزیل و ایران و قطر، هنوز نامی از تیم چهارم حاضر در این بازی ها به میدان نیامده و مشخص نیست چه تیمی به عنوان ضلع چهارم در این تورنمنت حضور خواهد یافت. ابهامی که در روزهای پیش رو با انتخاب و تصمیم قطری ها برطرف خواهد شد. 

 


در صورت محقق شدن این تورنمنت و بازی تیم ملی ایران برابر برزیل، برای دومین بار در 10 سال اخیر با قدرت بزرگ فوتبال دنیا روبرو خواهیم شد. برای اولین بار در سال 1389 در دوران سرمربیگری قطبی بازی را با سه گل به حریف واگذار کردیم. دیداری که کریم باقری نیز در آن به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

منبع:ورزش3


نظرات بینندگان