کد خبر: ۱۲۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷

دیدار مقام معظم رهبری با مدال آوران بازی های آسیایی

رهبر معظم انقلاب در دیدار با مدال آوران بازی های آسیایی فرمودند: مستکبران از پیروزی ملت ایران در هر عرصه‌ای خشمگین می‌شوند، بنابراین پیروزی شما در واقع پیروزی ملت و شکست جبهه وسیع دشمنان ایران است، به همین دلیل حقیقتاً به شما افتخار می‌کنم و پیام‌های تشکر من به شما به معنای واقعی کلمه، برآمده از دل است.
به گزارش شیرازه جمعی از ورزشکاران مدال‌آور و غرورآفرین کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا (اندونزی) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار قبل از بیان نکاتی خطاب به ورزشکاران، حضور گرم و پر شور ملت ایران در مراسم عزاداری حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام را پر معنا و با عظمت‌تر از سال های قبل خواندند و با اشاره به حادثه تروریستی دو روز قبل در اهواز، گفتند: این حادثه تلخ بار دیگر نشان داد که ملت ایران در راه پر افتخار پیشرفت و اعتلاء، دشمنان زیادی دارد.

ایشان حمله به افراد بی‌دفاع را کاری بزدلانه خواندند و خاطرنشان کردند: کار شجاعانه از آنِ جوانان برومند کشور است که در میدانهای علمی، دفاعی و ورزشی افتخارآفرین هستند.
ایشان افزودند: بر اساس گزارشها این کار بزدلانه کار همان افرادی است که هر جا در سوریه و عراق گرفتار می‌شوند، امریکایی‌ها نجاتشان می‌دهند و دستشان در جیب سعودی و امارات عربی است.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: مطمئناً گوشمالی سختی به عوامل این اقدام خواهیم داد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای بخش بعدی سخنانشان را به تأکید بر ارزش کار بزرگ مدال‌آوران و توصیه چند نکته به آنان اختصاص دادند.

دیدار مقام معظم رهبری با مدال آوران بازی های آسیایی


ایشان خطاب به ورزشکاران گفتند: مدال واقعی شمایید، زیرا بالاترین ارزش برای یک کشور و لازمه پیشرفت آن، وجود نیروی انسانی کارآمد، مؤمن، جدی، با هوش و پر تلاش است.
رهبر انقلاب، افتخارآفرینی دختران و پسران مدال‌آور ایران در مسابقات جهانی را موجب خرسندی ملت‌های آزاده و در عین حال عصبانیت جبهه استکبار دانستند و افزودند: مستکبران از پیروزی ملت ایران در هر عرصه‌ای خشمگین می‌شوند، بنابراین پیروزی شما در واقع پیروزی ملت و شکست جبهه وسیع دشمنان ایران است، به همین دلیل حقیقتاً به شما افتخار می‌کنم و پیام‌های تشکر من به شما به معنای واقعی کلمه، برآمده از دل است.

در این دیدار که وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و رؤسای برخی فدراسیونها نیز حضور داشتند، مدال‌آوران بازی‌های آسیایی نماز ظهر و عصر را به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه کردند.

نظرات بینندگان