کد خبر: ۱۲۵۲۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷

آقای حاجتی؛ حشر و نشر با فعالان بهائی آزادی اندیشه نیست یک رسوایی است

بماند که ارتباط با افراد بهائی فعال که از تل آویو خط می‌گیریند و ارتزاق می‌کنند و می‌توانند در قامت یک جاسوس رژیم صهیونیستی اطلاعات خرد و کلان را در مراوداتشان با عضو شورای شهر شیراز که دسترسی به اطلاعات محرمانه و جغرافیای شهری دارد به راحتی برای اربابانشان ارسال کنند.
آقای حاجتی؛ حشر و نشر با فعالان بهائی آزادی اندیشه نیست یک رسوایی است
مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز اخیرا در تویتر نوشته است «ده روز گذشته را به هر دری زده ام تا دو #دوست_بهائی بازداشت شده آزاد گردند و به نتیجه نرسیده ام. نسل ما موظف است مادامی که مقابل دشمنان خارجی ایستاده است در تلاش برای اصلاح رویه های قضایی و سایر اموری که عدالت اجتماعی را به خطر انداخته کم نگذارد.»

به گزارش شیرازه، صرفنظر از اینکه حاجتی در مورد چیستی فرقه ضاله بهائیت و اقدامات آنها طی یک دهه گذشته در شیراز اطلاعی داشته باشد یا خیر باید این نکته را به این عضو شورای شهر شیراز گوشزد کرد که تا زمانی که فردی فعالیت مخربانه علیه امنیت ملی و شبهه افکنی در اعتقادات مسلمانان و ترویج یک فرقه ضاله را نداشته باشد بازداشت نخواهد شد.

حال بماند که ارتباط با افراد بهائی فعال که از تل آویو خط می‌گیرند و ارتزاق می‌کنند و می‌توانند در قامت یک جاسوس رژیم صهیونیستی اطلاعات خرد و کلان را در مراوداتشان با عضو شورای شهر شیراز که دسترسی به اطلاعات محرمانه و جغرافیای شهری دارد به راحتی برای اربابانشان ارسال کنند.

لازم نیست حتما عامدانه این کار انجام شود گاهی یک مسئله کوچک به زعم ما می تواند برای دشمن قسم خورده ایران اسلامی که نه تنها ناامنی بلکه تجاوز به مرزهای اعتقادی، فرهنگی را در دستور کار دارد کلید مسئله ای برای فعالیت مخرب دیگری علیه مردم کشورمان باشد.

مهدی حاجتی در بین اعضا شورای شهر شیراز فردی است که در بیان نظراتش صراحت بیشتری دارد و مانند برخی از اعضا که برخی جوانب را در نظر می گیرند تا برای انتخابات آینده مشکلی برایشان پیش نیاید عمل نمی کند. اما باید به این عضو شورا گفت دوستی و حشر ونشر با عناصر فعال بهائی که به دلیل اتهاماتی در بازداشت به سر می برند به معنی آزادی اندیشه نیست بلکه یک رسوایی است که خود شما پرده آن را انداخته اید.
* مجتبی ارغوان

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷
0
شورایی های این دوره عجب دسته گلهایی به اب می دهند از رسوایی های مالی تا اخلاقی تا سیاسی و حالا دفاع از بهایی هم اضافه شد
همام
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷
0
آخی ... ده روز به هر دری زده نتیجه نگرفته. زبان بسته. این چی میگههههه؟ بابا یک دور قانون اساسی را بخوانید و ببینید ادیان رسمی کشور کدام هستند مساله حل میشه ببم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷
0
لازم است سیستم های امنیتی و قضایی و حفاظتی سیر زندگی ایشان را بررسی نمایند تا علت این شیوه گفتاری ایشان مشخص شود .در کدام کشور سراغ دارید که فردی عضو شورای یک شهر باشد برعلیه منافع ملی با بیگانگان مراوده داشته باشد .لیستی رای دادن مانند خرید میوه از دروازه کازرون است .