کد خبر: ۱۲۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷
عصر یکشنبه 8 مهرماه از ساعت 16؛

برگزاری دربی شیرازی های لیگ یک در ورزشگاه پارس

در یکی از مهمترین رقابت های هفته ششم لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور عصر فردا از ساعت 16 فجرشهید سپاسی در ورزشگاه پارس میزبان قشقایی خواهد بود.
به گزارش شیرازه در یکی از مهمترین رقابت های هفته ششم لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور عصر فردا از ساعت 16 فجرشهید سپاسی در ورزشگاه پارس میزبان قشقایی خواهد بود. بنا بر این گزارش،دو تیم جایگاه متفاوتی در جدول دارند و قشقایی تا پایان هفته پنجم با 10 امتیاز در جایگاه چهارم جدول یکی از مدعیان صعود به صدر جدول در این هفته است.


فجری ها نیز برای بهبود بخشیدن به جایگاه تیمی نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار دارند تا 8 امتیازی شده و از جایگاه دهمی جدول جدا شوند.

شاگردان ابراهیم طالبی در حالی در دربی شهر شیراز به مصاف حریف خود می روند که در هفته پنجم موفق شدند 2 بر 1 از سد شهرداری ماهشهر عبور کنند و خیلی امیدوارند با شکست فجر و توقف حریفان خود طعم صدرنشینی را بچشنند.


اما سربازان فجر با مجید صالح آنطور که هواداران این تیم انتظار دارند ظاهر نشدند و خط حمله این تیم در مقابل حریفان زهردار نبوده و این تیم با نتایج خفیف بازی را به حریفان واگذار کرده و تنها برد این تیم مقابل شاهین نیز با اختلاف یک گل بود.

این دیدار حساس فردا یکشنبه از ساعت 16 در ورزشگاه پارس شیراز با قضاوت ابوالفضل گرجی برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان