کد خبر: ۱۲۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۷
رئیس کل دادگستری اعلام کرد:

آخرین جزئیات پرونده عضو شورای شهر شیراز/ صرفنظر از اتهام ارتباط با بهائیت عناوین اتهامی دیگری نیز وجود دارد

علی القاصی در رابطه با آخرین جزئیات پرونده حاجتی عضو شورای شهر شیراز گفت: این فرد با قرار تامین قانونی جهت انجام تحقیقات تحت نظر است و اخبار منتشره مبنی برآزادی وی مورد تایید نیست.
به گزارش شیرازه، علی القاصی رئیس کل دادگستری فارس آخرین جزئیات پرونده مهدی حاجتی عضو شورای اسلامی شهر شیراز را تشریح کرد و گفت: اخبار منتشره مبنی بر آزادی این فرد تایید نمی‌شود.

وی با اشاره به موارد اتهامی عضو بازداشتی شورای شهر بیان کرد: در در این مورد از قاضی سوال کردم؛ صرفنظر از اینکه این فرد با یک فرقه ضاله ارتباطی داشته است، یا از این فرقه ضاله دفاعی کرده است یا خیر، اتهامات دیگری در سایر جرائم عمومی علیه وی مطرح است که قاضی در حال تحقیق در این خصوص می‌باشد.

این مقام عالی قضایی در استان فارس همچنین با اشاره به جو سازی‌ها و غوغا سالاری‌های روز‌های گذشته ضد انقلاب و برخی در داخل در این مورد تاکید کرد: جو سازی‌ها هیچ تاثیری در روند رسیدگی به این پرونده نخواهد داشت و اجازه دخالت در این پرونده را نخواهیم داد و کسی حق ندارد در تصمیم قاضی که کاملا مستقل می‌باشد دخالت کند، این پرونده در چارچوب قانون رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی توجهی به غوغاسالاری و تبلیغات سیاسی نخواهد کرد.
نظرات بینندگان