کد خبر: ۱۲۵۳۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۷
قطعی مکرر «دربی» شیراز بدلیل مشکل برق ورزشگاه؛

ورزشگاه پارس افتخار فوتبال شیراز یا مایه شرمساری؟

با گذشت چندین ماه از افتتاح رسمی ورزشگاه پارس شیراز، این مجموعه همچنان توان میزبانی ندارد و این پروژه بیشتر از آنکه باعث افتخار شیرازی ها باشد، مایه شرمساری آنها شده است!
به گزارش شیرازه عصر دیروز ورزشگاه پارس شیراز در شرایطی میزبان دربی این شهر بین دو تیم فجرشهید سپاسی و قشقایی بود که عدم امکانات اولیه در این استادیوم که با میلیاردها پول تجهیز شده کاملا تعجب برانگیز بود.

در اواسط نیمه دوم این دیدار برق ورزشگاه قطع شد و پس از این اتفاق و شروع مجدد بازی، ناگهان نورافکن های یک سمت ورزشگاه خاموش شد و دوباره بازی به تعطیلی رفت. بازیکنان دو تیم بیش از 30 دقیقه در کنار زمین منتظر حل مشکل برق در ورزشگاهی بودند که به دلیل نوساز بودن می بایست شرایط بسیار بهتری داشته باشد.


در طول این دیدار چندین مرتبه شاهد قطعی برق و از جریان افتادن مسابقه بودیم بطوریکه سرمربیان دو تیم به شدت از این اتفاقات ناراضی بودند.

ورزشگاه پارس افتخار فوتبال شیراز  یا مایه شرمساری؟


مجید صالح سرمربی فجر شهید سپاسی در کنفرانس خبری بعد از بازی به خبرنگاران گفت: امروز اتفاقاتی افتاد که من هیچگاه شاهد آن نبوده ام. مگر در دربی شهر تهران یا خوزستان یا اصفهان چنین مسائلی را شاهدیم؟ مگر می شود ابتدای بازی که هر دو تیم اماده مسابقه می باشند بازی 20دقیقه بخاطر نبود اورژانس معطل شود؟ مگر می شود وقتی تیم ما در دقیقه 80در شرایط کاملا حمله می باشد بازی به دلیل قطع نور یکساعت تعطیل شود؟!

امروز فقط از لحاظ کمی بازی برگزار شد و نتیجه هم به نفع تیم قشقایی رقم خورد ولی از لحاظ کیفی اتفاقاتی که شاهد آن بودیم بازی را به نازل ترین سطح ممکن رسانید که فقط می توان متعجب بود از این همه اتفاق گوناگون در یک بازی فوتبال.

ورزشگاه پارس افتخار فوتبال شیراز  یا مایه شرمساری؟


بنا بر این گزارش، با گذشت چندین ماه از افتتاح رسمی ورزشگاه پارس شیراز، این مجموعه همچنان توان میزبانی ندارد و این پروژه بیشتر از آنکه باعث افتخار شیرازی ها باشد، مایه شرمساری آنها شده است! 

گذشته از وضعیت نامناسب نور ورزشگاه و عدم تامین برق لازم جهت برگزاری مسابقات فوتبال، چمن ورزشگاه هم وضعیت بسیار نامطلویی دارد. در همین راستا کامیاب مدیرکل ورزش فارس آذرماه سال گذشته در گفتگو با شیرازه اظهار داشت: تمامی امکاناتی که مربوط به برگزاری مسابقات فوتبال می شود اوایل مهرماه 96 آماده بوده است ولی به دلیل اینکه میخواستیم زمین چمن این ورشگاه ریکاوری بهتری داشته باشد و بلایی که بر سر زمین چمن حافظیه آمد برای پارس هم تکرار نشود تصمیم گرفتیم زمان بیشتری برای استراحت این زمین در نظر بگیریم.

با توجه به اظهارات سال گذشته آقای مدیر کل، حال بعد از گذشت یکسال از استراحت چمن ورزشگاه، نکته ای که بیش از هر چیز به چشم می آید کیفیت پایین چمن این ورزشگاه است.

زمانی که برای پروژه ای افتتاحیه برگزار می شود یعنی آن پروژه آماده بهره برداری است در حالیکه هنوز ورزشگاه پارس در حال طی مراحل عملیات اجرایی است و زیر ساخت های لازم جهت برگزاری مسابقات را ندارد! 

به اعتقاد بسیاری از ورزش دوستان، سیاسی‌کاری در افتتاح زود هنگام ورزشگاه ناقص میانرود نقش اصلی را داشته و سایه سیاست در دوران کامیاب بیش از گذشته بر سر ورزش فارس افتاده است!

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۷
0
جای خجالت داره بخدا بعد میخوان با امارتم رقابت کنن