کد خبر: ۱۲۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷
ترکیدن حباب‌ها آغاز شد؛

هجوم مردم شهرهای مختلف برای فروش ارز و سکه/ صف‌ شبانه مردم در مقابل صرافی‌ها +تصاویر

با آغاز روند کاهشی قیمت سکه و ارز، مردم و محتکران برای فروش دلار و سکه خود به بازارها هجوم برده اند اما خریداری در کار نیست.
به گزارش شیرازه، از روز گذشته کاهش حباب بازار سکه و ارز بالاخره آغاز شد و قیمت ها با همان سرعتی که در هفته گذشته بالا رفت، روند کاهشی در پیش گرفت. با آغاز کاهش شدید قیمت‌ها، محتکران سکه و ارز برای فروش و جلوگیری از ضرر بیشتر، به بازارها هجوم آوردند اما بنابر گزارش‌های میدانی از تهران و شهرهای مختلف، دلالان بازار ارز که در روزهای گذشته تا مرز ۲۰ هزار تومان دلار و بیش از ۵ میلیون پانصدهزارتومان سکه را به مردم فروختند، حالا دیگر یا خریدار نیستند و یا با قیمت‌هایی بسیار پایین معامله می‌کنند.
ازدحام دلالان و فروشندگان سکه و ارز در روز سقوط آزاد قیمت ها

در شرایطی که پیش از ظهر امروز دلار از مرز 18 هزار تومان به کانال 15 هزارتومان وارد شد، دلالان بازار سکه و ارز، تا 4000 تومان زیر قیمت اقدام به خرید می‌کردند. با انتشار اخبار لحظه به لحظه از کاهش قیمت‌ها، به تدریج مردم نگران از بربادرفتن سرمایه‌ها و دلارهای سرگردان برای فروش به بازارها سرازیر شدند که صف های طولانی در برابر صرافی‌های تعطیل و نیمه تعطیل در اکثر شهرها تا آخرین ساعات امشب و تا لحظه تنظیم این گزارش ادامه دارد و در ادامه تصاویری از این ازدحام فروشندگان سکه و ارز را مشاهده می‌کنید:

صف فروشندگان دلار در اهواز

مدیر یکی از صرافی‌های فردوسی گفته است مردم برای فروش ارزهای خود پشت درب صرافی صف کشیدند اما خریداری رسمی برای آنان وجود نداشت و معاملات کمی انجام شد.

تجمع فروشندگان دلار در خیابان دارایی تبریز
ازدحام در میدان آستانه قم برای فروش دلار خانگی
هجوم مردم به صرافی ها در کرج
 ازدحام فروشندگان دلار در شیراز

مشرق

نظرات بینندگان