کد خبر: ۱۲۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷
یادداشت؛

خمینی با خمینی فرق دارد!

امروز تعدادی از بستگان معمار انقلاب که فرزندان ژنتیکی وی محسوب می شوند، فارغ از مشکلات روز جامعه و به دور از شأن و نام و اعتبار خمینی، با رفتارهای خود باعث تعجب و ناراحتی مردم شده اند.
به گزارش شیرازه؛ خمینی را همه با ایدئولوژی های انقلابی، استکبار ستیزی، مقاومت و کوخ نشینی می شناسند؛ این شناخت به داخل مرزهای ایران محدود نیست و حتی دیگر کشورها و چهره های سیاسی جهان خمینی را با همین آرمان ها می شناسند.

امّا امروز تعدادی از بستگان معمار انقلاب که فرزندان ژنتیکی وی محسوب می شوند، فارغ از مشکلات روز جامعه و به دور از شأن و نام و اعتبار خمینی، با رفتارهای خود باعث تعجب و ناراحتی مردم  شده اند.

سید احمد خمینی که نمی دانیم وی را حجت الاسلام بنامیم یا نه، فرزند سید حسن و نتیجه ژنتیکی امام خمینی (ره) محسوب می شود، یک جوان جویای نام که فراموش کرده نام چه کسی را یدک می کشد و میراث دار کدام مرد است. وی بارها حاشیه های کوچک و بزرگی ایجاد کرده که باعث رنجش خاطر مردم ایران شده که آخرین آنها قرار گرفتن در جایگاه VIP یا همان جایگاه شیشه ای در هیئت خادم الرضا (ع) قم در ایام محرم بود و پس از واکنش منفی مردم به این اتفاق، مجبور به عذرخواهی شد.

نعیمه اشراقی نوه امام که بنز سواری اش حاشیه ساز شده بود، گفته علت نیاوران نشینی ما مسائل امنیتی در اوایل انقلاب بوده و به دستور امام! صورت پذیرفته است. فرض بر اینکه حرف شما درست و تصور کنیم تنها راه تأمین امنیت، نیاوران نشینی بوده است، اما عادت کردن این خانواده به زندگی لاکچری، کیف های میلیونی، لباس های گران قیمت و مانند آنها هم دستور امام بوده است؟

دختر نعیمه اشراقی (نعیما طاهری) که هم اکنون مقیم کاناداست و هر روز استوری های بی حجاب و جنجالی وی زوایای بیشتری ازنگاه این خانواده به ارزش های اسلام و انقلاب را نمایان می کند. البته به گفته نعیمه اشراقی کیفیت نماز دخترش در کانادا بهتر از ایران بوده لذا برای ادامه تحصیل به کانادا رفته است!

در این شرایط که تمامی فرزندان ژنتیکی خمینی درصدد استحاله آرمان ها و روش زندگانی معمار انقلاب هستند، رهبر انقلاب یک تنه مقابل این تحریف ها ایستاده است و باعث شده تا هر روز به تعداد فرزندان ایدئولوژیک خمینی در ایران، عراق، یمن، سوریه و دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی افزایش یابد.

اگر خواستید فرزندان حقیقی خمینی را بشناسید، به خامنه ای، سلیمانی، سید حسن نصرالله و حزب الله لبنان، انصار الله و حوثی های یمن، حشد الشعبی عراق، فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان بنگرید.

فرزندان خمینی اهل مقاومت، اهل دوری از دنیا، اهل استکباری ستیزی، ظلم ستیزی، عدالت طلبی و جهاد است؛ آنچه از فرزندان ژنتیکی خمینی می بینید با آنچه در آرمان های خمینی کبیر بود تفاوتی از زمین تا آسمان دارد و مردم این موضوع را به خوبی می فهمند.
*عمار فاطمی
نظرات بینندگان