کد خبر: ۱۲۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷
با تصویب شورای اسلامی شیراز رخ داد ؛

پرداخت 200میلیون تومان به باشگاه های فجر و قشقایی شیراز

شورای اسلامی شهر شیراز، در قالب طرحی یک فوریتی، پرداخت یک میلیارد ریال برای هر فصل به هر یک از باشگاه های فوتبال فجر شهید سپاسی و قشقایی این شهر را مصوب کرد.
به گزارش شیرازه، شورای اسلامی شهر شیراز روز دوشنبه در قالب طرحی یک فوریتی، پرداخت یک میلیارد ریال برای هر فصل به هر یک از باشگاه های فوتبال فجر شهید سپاسی و قشقایی این شهر را مصوب کرد.

همچنین این شورا، طرح پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال به ازای هر بُرد 2 تیم یاد شده در رقابت های فوتبال دسته یک به عنوان پاداش به بازیکنان این تیم ها را مصوب کرد.

در حاشیه بررسی این طرح ها، عضو هیات رئیسه پنجمین شورای اسلامی شهر شیراز گفت: رویکرد این شورا و اعضای آن نسبت به تیم های ورزشی بانوان نامنصفانه است.

سولماز دهقانی افزود: بارها طرح هایی برای کمک و حمایت از بانوان نام آور و قهرمان ورزشی این شهر که در رقابت های داخلی و بین المللی موفق به کسب مقام و رتبه شده اند به شورا ارایه کرده ام که متاسفانه مورد قبول اعضا قرار نگرفت.

در پایان هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم قشقایی شیراز با 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم فجر شهید سپاسی دیگر تیم این شهر هم با پنج امتیاز در رده دوازدهم است.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 17 تیم حضور دارند و پس از انجام 32 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر فصل 98 را دریافت خواهند کرد و تیم سوم دسته یک هم در بازی حذفی به مصاف تیم چهاردهم لیگ برتر برای کسب سهیمه سوم خواهد رفت.

ایرنا

نظرات بینندگان