کد خبر: ۱۲۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷

آخرین وضعیت سبد غذایی محرومان

واکنش سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در این وزارتخانه واکنش نشان دا و گفت: به زودی مدیران بازنشسته از این وزارتخانه می‌روند.
به گزارش شیرازه، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران نسبت به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به همه واحدهای تحت پوشش این وزارتخانه، ستادی، شرکتی و سازمان‌های وابسته اعلام کرده‌ایم که نسبت به اجرای مصوبه قانونی منع به کارگیری بازنشستگان اقدام کنند.
  
وی ادامه داد: تمام این سازمان‌ها مکلف شده‌اند در اولین فرصت این اقدام را انجام داده و به ما گزارش بدهند و ما نیز نسبت به جایگزین کردن این افراد اقدام کنیم.

واکنش سرپرست وزارت رفاه گفت: برخی از بخش‌ها که دارای مدیران بازنشسته بوده‌اند ممکن است قبل از پایان مهلت ۶۰ روزه قانونی، پست مدیریتی خود را ترک کنند.

محسنی در پاسخ به تعداد مدیرانی که باید از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروند، گفت: تعداد این افراد استخراج شده به سازمان‌های تأمین اجتماعی، صندوق بازنشستگی، ستاد و سازمان‌های وابسته ابلاغ جدی شده است.

وی گفت: دو معاون تعاون و روابط کار که موارد بازنشستگی خود را اعلام کرده‌اند، جزو مدیرانی هستند که باید بروند.

* منتظر اعلام نظر سازمان برنامه و بودجه برای توزیع سبد غذایی هستیم

وی در بخش دیگری در پاسخ به نحوه توزیع سبد غذایی گفت: به صورت تیمی عمل می‌کنیم، توزیع سبد غذایی با همکاری بانک مرکزی، وزارت رفاه و سازمان برنامه و بودجه است و زمانی که سازمان برنامه اعلام نظر نهایی کند، سبدها توزیع خواهد شد.

محسنی بندپی گفت: اینکه به چه طیفی از افراد در جمعیت کشور داده شود، چه نوع بسته غذایی باشد و میزان مبلغ آن به چه میزان تعیین گردد هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

سرپرست وزارت رفاه افزود: به صورت غیرمستمر بسته غذایی کمیته امداد و بهزیستی داده می‌شود.
مشرق
نظرات بینندگان