کد خبر: ۱۲۵۴۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۷
استاندار فارس:

روند سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های کلانشهر شیراز تسهیل یابد

استاندار فارس گفت: لازمه جذب و حضور سرمایه گذار، پاسخ دادن سریع، صریح و منطقی به متقاضی سرمایه گذاری است.
به گزارش شیرازه، تبادار استاندار فارس در جلسه بررسی موانع پیش روی سرمایه گذاری در شیراز با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان در حوزه جذب سرمایه گذار، گفت: باید روند سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های استان به ویژه کلانشهر شیراز تسهیل یابد.

وی با بیان اینکه باید یک تجدیدنظر در روال سرمایه گذاری در استان صورت بگیرد، گفت: لازمه جذب و حضور سرمایه گذار، پاسخ دادن سریع، صریح و منطقی به متقاضی سرمایه گذاری است.

تبادار افزود: چنانچه سرمایه گذار احساس کند که روند کارها درست دنبال نمی شود و یا در کارها خلل ایجاد می شود یا از سرمایه گذاری منصرف می شود و یا جای دیگری را انتخاب می کند.

وی ادامه داد: باید برنامه ریزی ها در استان آنقدر دقیق و منظم باشد که پروسه و زمان اخذ مجوزهای یک سرمایه گذاری کاملا مشخص باشد و سرمایه گذار بداند که چه فرآیندی را ظرف چه مدت زمانی باید طی کند تا به نتیجه برسد نه اینکه چندین ماه در فلان اداره درگیر یک استعلام باشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس تاکید کرد: تمام دستگاه ها و مجموعه های ذیربط سرمایه گذازی باید کوشش خود را برای هرچه کوتاهتر شدن فرآیند پاسخگویی به سرمایه گذر و رفع موانع پیش روی او بکار گیرند.

 تبادار اظهارکرد: همه ما وظیفه داریم که از هر فردی که به هر شکل به دنبال عمران و آبادانی استان و ایجاد اشتغال حتی یک فرصت شغلی باشد حمایت کنیم.

وی ادامه داد: در این راه، باور جمعی به اینکه شرایط سرمایه گذاری باید مهیا شود بسیار مهم است و اگر همه اهداف و برنامه های ترسیمی را با جدیت دنبال کنند هیچ مجموعه ای دچار بلاتکلیفی نمی شود و کارها طبق برنامه و در زمان مشخص شده به نتیجه می رسد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷
0
از استاندار جدید چه خبر؟