کد خبر: ۱۲۵۴۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۷
شهردار شیراز:

اول حقوق کارکنان پرداخت شود، بعد حقوق شهردار و مدیران ارشد/ شوراهای عالی «زیباسازی» و «تبلیغات شهری» در شهرداری تشکیل می شود

شهردار شیراز طی بخشنامه ای به معاون مالی و اقتصادی خود گفت: ابتدا حقوق کارکنان مجموعه و پس از آن حقوق شهردار، معاونین و مدیران ارشد شهرداری پرداخت شود.
به گزارش شیرازه، شهردار شیراز طی بخشنامه ای به معاون مالی و اقتصادی خود دستور داد ابتدا حقوق کارکنان مجموعه و پس از آن حقوق شهردار، معاونین و مدیران ارشد شهرداری پرداخت شود.

در متن بخشنامه آمده است: با توجه به ضرورت حفظ کرامت و رسیدگی به وضعیت معیشتی همکاران و دغدغه های آنها، ترتیبی اتخاذ شود تا از ماه جاری پرداخت حقوق و مزایای اینجانب و  معاونین و مدیران ارشد شهرداری پس از پرداخت حقوق ماهیانه تمامی همکاران با هر نوع رابطه استخدامی (اعم از رسمی، پیمانی، شرکتی و ...) صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از این بخشنامه تاکید کرده است هر ماه گزارشی از زمان پرداخت حقوق همکاران در بخش های مختلف شهرداری ارائه شود تا دستور پرداخت حقوق و مزایای مدیران مذکور ارائه گردد.

اول حقوق کارکنان پرداخت شود، بعد حقوق شهردار و مدیران ارشد/ شوراهای عالی «زیباسازی» و «تبلیغات شهری» در شهرداری تشکیل می شود

شوراهای عالی «زیباسازی» و «تبلیغات شهری» در شهرداری تشکیل می شود
به منظور ساماندهی و ارتقای سطح کیفی سیمای عمومی شهر شیراز، دو شورای عالی زیباسازی و تبلیغات شهری در شهرداری تشکیل می شود.

شهردار شیراز گفت: تصمیم سازان و تصمیم گیران شهرداری باید ضمن استفاده بهینه از فرصت ایجاد شده برای توسعه نگاه انسان محور در شیراز، برنامه های خود را با این رویکرد که شهر در کنار توسعه کالبدی به تعالی روح و فرهنگ نیز نیاز دارد، تدوین کنند.

اسکندرپور در نشست مشترک با مسئولین طراحی شهری و زیباسازی شهرداری، اظهار داشت: شیراز با جایگاه و ظرفیت هایی که دارد، نیازمند تعریف پروژه های شاخص و ماندگار نه تنها در حوزه عمران و ساخت و ساز بلکه با رویکرد زیباسازی، ایجاد فضای گفتگو، تعامل و نشاط اجتماعی است؛ در این راستا تشکیل دو شورای «زیباسازی» و «تبلیغات شهری» در این مجموعه ضروریست.

وی با اشاره به ضرورت زیباسازی دائمی چهره شهر شیراز گفت: هریک از مناطق یازده گانه شهرداری باید ظرف دو ماه آینده سه پروژه شاخص را در حوزه زیباسازی شیراز تدوین و ارائه کنند؛ معتقدم به دنبال اجرای این طرح که گستره کلی شهر را در بر می گیرد، حتماً شاهد چهره ای متفاوت، زیباتر و روشن تر از شیراز در سال آینده به ویژه ایام نوروز و حضور میهمانان و گردشگران خواهیم بود.

شهردار شیراز میادین را از عناصر مهم شهری دانست که می توانند با طراحی های زیبا و نوین به المان های شاخص ملی تبدیل شوند؛ از این رو به نظر می رسد طراحی برخی میادین معروف شیرازاز جمله میدان نمازی، باید بر اساس اصول و قواعد هنری و علمی و منطبق بر ویژگی های منحصر به فرد این شهر، بازآفرینی و احیا شود.

اسکندرپور، نورپردازی اصولی را از مهم ترین عوامل اثرگذار بر زیبایی محیطی در شهرها برشمرد و گفت: تعریف و تدوین پروژه های فاخر نورپردازی با هدف ایجاد جاذبه های جدید گردشگری، افزایش امنیت محله ای شهر همچنین ایجاد فرصت برای حضور اجتماعی خانواده ها و گروه های مختلف اجتماعی، از مهم ترین برنامه های مورد نیاز برای زیباسازی سیما و منظر عمومی شیراز است که مسئولین طراحی شهر در مناطق باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی بر اجرای نورپردازی ها با اولویت مناطق گردشگرپذیر شیراز از جمله محور دروازه قرآن به عنوان ورودی اصلی شهر، بافت تاریخی فرهنگی، پیاده راه چمران و.... تأکید کرد.

شهردار شیراز همچنین در این نشست دوستانه بر ضرورت ساماندهی تابلوهای تبلیغات شهری شیراز تأکید کرد و گفت: در تمامی کلانشهرها، این تابلوها به عنوان یکی از منابع درآمدی تلقی می شود اما در شهر شیراز تا کنون به این موضوع توجه کمتری شده است، در این راستا با تشکیل شورای «تبلیغات شهری» ساماندهی ساختاری و محتوایی تابلوهای شهری با انسجام، هماهنگی و نظارت بیشتری صورت خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
احسان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷
0
اینا همش مسخره بازی هست وقتی حقوق قرار هست پرداخت بشه برا همه همراه هم پرداخت میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷
0
رفتارهای پوپولیستی