کد خبر: ۱۲۵۴۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۷

موكب احمدبن موسی از 28 مهر ماه میزبان زائران حسینی/ اعلام آدرس دقیق موكب در كربلای معلی + عکس

مسئول كمیته اطلاع‌رسانی و بین‌الملل موكب احمدبن موسی(ع) آدرس دقیق این موكب را در ایام اربعین امسال در كربلای معلی اعلام كرد.
به گزارش شیرازه، مدیر اجرایی موكب احمدبن موسی(ع) از پذیرش زائران اربعین حسینی در این موكب از 10 روز قبل از اربعین خبر داد.

 مسعود راستی، مدیر اجرایی موكب احمدبن موسی(ع) ضمن اعلام خبر فوق گفت: به یاری خدا موكب احمدبن موسی(ع) در كربلای معلی از 10 روز قبل از اربعین یعنی از 28 مهرماه جاری پذیرای زائران حسینی خواهد بود.

وی افزود: خدمت‌رسانی موكب احمدبن موسی(ع) به زائران اربعین حسینی تا دو روز بعد از اربعین یعنی 10 آبان‌ماه در كربلای معلی ادامه خواهد داشت.

راستی با تأكید بر اینكه امسال علی‌رغم مشكلات مالی و اقتصادی مردم، ما هیچ كاهشی در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی نخواهیم داشت، گفت: موكب احمدبن موسی(ع) از تمام زائران اربعین حسینی اعم از ایرانی و غیر ایرانی و از هر نژاد و طیفی پذیرایی می‌كند.

مدیر اجرایی موكب احمدبن موسی(ع) در بخش دیگری از سخنان خود از عدم همكاری برخی از ادارات استان فارس برای خدمت‌رسانی این موكب انتقاد كرد و گفت: علی‌رغم اینكه ما هزینه‌های اقلام مورد نیاز خود را از محل نذورات مردمی پرداخت می‌كنیم اما متأسفانه برخی از ادارات استان فارس با ما همكاری نمی‌كنند.

وی تأكید كرد كه موكب احمدبن موسی(ع) متعلق به تمام مردم فارس بوده و تمام هزینه‌های آن از محل نذورات مردمی این استان تهیه شده و برای زائران امام حسین(ع) هزینه می‌شود كه تمام مسئولان باید به این مهم توجه داشته باشند.

 اعلام آدرس دقیق موكب احمدبن موسی(ع) در كربلای معلی

مسئول كمیته اطلاع‌رسانی و بین‌الملل موكب احمدبن موسی(ع) آدرس دقیق این موكب را در ایام اربعین امسال در كربلای معلی اعلام كرد.

میلاد امیری‌نژاد، مسئول این كمیته گفت: موكب احمدبن موسی(ع) یكی از بزرگترین موكب‌های ایام اربعین حسینی است كه همه ساله در كربلای معلی برپا می‌شود.


وی با بیان اینكه محل انتخاب شده این موكب در سال جاری در نزدیك‌ترین فاصله تا حرم مطهر امام حسین(ع) قرار دارد، افزود: مسافت این موكب تا حرم مطهر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) تنها یك كیلومتر است.

امیری‌نژاد آدرس دقیق محل برپایی موكب احمدبن موسی(ع) در كربلای معلی را اعلام كرد و گفت: این موكب در كربلا، باب الشهدای حرم مطهر امام حسین(ع)، خیابان(شارع) روضتین برپا خواهد شد.

موكب احمدبن موسی از 10 روز قبل از اربعین، میزبان زائران حسینی/ اعلام آدرس دقیق موكب در كربلای معلی + عکس

مسئول كمیته اطلاع‌رسانی و بین‌الملل موكب احمدبن موسی(ع) در پایان یادآور شد: موكب احمدبن موسی(ع) همه ساله از تمام زائران اربعین حسینی اعم از ایرانی و غیر ایرانی پذیرایی می‌كند.

موكب احمدبن موسی از 10 روز قبل از اربعین، میزبان زائران حسینی/ اعلام آدرس دقیق موكب در كربلای معلی + عکس
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷
0
قربون امام حسین ما که لیاقت نداریم پول ویزا را تهیه کنیم خودش برامون معجزه کنه