کد خبر: ۱۲۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷
رییس فدراسیون فوتبال:

با پیگیری های ورزش و جوانان فارس مجوز حضور قشقایی صادر شد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان فارس نبود، شاید مجوز حضور قشقایی در لیگ صادر نمی شد.
به گزارش شیرازه مهدی تاج که عصر دوشنبه 16 مهر97 درنشست هم اندیشی با اهالی فوتبال سخن می گفت افزود: کمتر مدیر کلی را سراغ دارم که با این جدیت پیگیر مسائل فوتبال استانش باشد.

وی با اشاره به بازدیدش از ورزشگاه پارس، بهره برداری از این ورزشگاه را یک کار بزرگ دانست و افزود: امیدوارم با حضور نماینده استان فارس در لیگ برتر کشور سکوهای این ورزشگاه با حضور جوانان استان فارس پر شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با یادآوری روزهای اوج تیم برق شیراز در دهه 50،60و 70 افزود: با برق یا قشقایی ورزشگاه پارس و حافظیه خالی از تماشاگر نمی ماند.
تاج فوتبال را عامل تاثیرگذار در ایجاد شادی و ساختن جامعه ای با نشاط دانست و افزود: به اعتقاد من ساختن یک ورزشگاه یعنی تخریب یک زندان!

وی از فوتبال به عنوان یکی از قدرت های اجتماعی یاد کرد و افزود: فوتبال نیاز به کمک های دولتی ندارد، به شرط اینکه از مسیر های شناخته شده و اتحان شده در دنیا کسب درآمد کند.
تاج در بخش دیگری از صحبت هایش به ظرفیت های فوتسال در استان فارس اشاره کرد و افزود: امروز تیم ملی فوتسال ما با هدایت یک مربی جوان و با دانش شیرازی در جایگاه سوم دنیا قرار دارد که این خود نشان از ریشه دار بودن فوتسال در فارس است.

وی استان فارس را در فوتبال و فوتسال بانوان سرآمد کشور دانست.
رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت هایش هیات فوتبال فارس را یکی از برترین های کشور عنوان کرد و افزود: انتخاب غلامعلی هنرپیشه بعنوان رییس جدید هیات فوتبال استان که یکی از مدیران موفق فوتبال است نشان از اعتماد مجمع و کار آمدی وی است.

برچسب ها: شیرازه ، فوتبال ، مهدی تاج
نظرات بینندگان