کد خبر: ۱۲۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷

چگونه از طریق کامپیوتر پیامک ارسال کنیم؟

اپ “Your Phone”، یک اپ جدید در آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 است که هم اکنون در دسترس شما قرار دارد و اگر گوشی شما اندرویدی باشد می‌توانید از طریق کامپیوت خود پیامک بزنید.
به گزارش شیرازه، متاسفانه، خبر بد برای کاربران آیفون: اکثر این ویژگی‌ها فقط در گوشی‌های اندوریدی موجود هستند. اپل به توسعه‌دهندگان شخص ثالث همچون مایکروسافت اجازه نمی‌دهد که به طور عمیق با سیستم عامل گوشی شما تلفیق شوند.

و اما ویژگی که از 2 اکتبر امسال در اختیار کاربران قرار گرفت: وقتی بروزرسانی را انجام می‌دهید، آیکن جدیدی را تحت عنوان "Your Phone” در دسکتاپ کامپیوتر خود خواهید دید. این آیکن، اپ Your Phone را راه‌اندازی می‌کند و شما را از طریق ارتباط PC با گوشی همراهتان هدایت می‌نماید. با همان اکانت مایکروسافت که در کامپیوتر شخصی خود استفاده می‌کنید، وارد (sign in) شوید تا ارتباط برقرار شود.

اگر گوشی اندرویدی شما تحت اندروید 7.0  یا بالاتر کار می‌کند، می‌توانید به راحتی از طریق گوشی خود در اپ Your Phone به عکس‌ها دسترسی داشته باشید. همانطور که مایکروسافت ادعا کرده، شما می‌توانید یک عکس را از اپ Your Phone مستقیماً – بدون نیاز به مدیریت فایل اضافی- به فتوشاپ یا اپلیکیشن دیگر ویندوز بکشید.

همچنین می‌توانید آخرین پیام‌های متنی خود را در اپYour Phone  ببینید و پیام‌های متنی را از طریق کامپیوتر شخصی خود ارسال نمایید. اپ Your Phone  وقتی با کیبورد کامپیوتر کار می‌کند به یک ابزار پیام‌رسان قدرتمند تبدیل می‌شود. یکبار دیگر تاکید می‌کنیم که این ویژگی فقط در گوشی‌های اندرویدی امکان‌پذیر است.

کاربران آیفون ( و اندروید) ویژگی اشتراک‌گذاری "Continue on PC” را دریافت می‌کنند که لینک‌ها را از گوشی شما به کامپیوتر شما ارسال می‌کند. زمانی به ارزش این ویژگی پی می‌برید که بخواهید ادامه صفحه وبی را که در گوشی همراه خود می‌خوانید، در کامپیوتر خود بخوانید.

مایکروسافت اعلام کرده که ویژگی‌های بیشتر در بروزرسانی آینده در راهند. در 2 اکتبر 2018، مایکروسافت قرینه‌سازی صفحه را به نمایش گذاشت. در آینده، شما می‌توانید کل صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را در کامپیوتر قرینه‌سازی کنید و آن را در یک پنجره در دسکتاپ تماشا نمایید. مایکروسافت این ویژگی را با یک تماس اسنپ‌چت به نمایش گذاشت اما به نظر می‌رسد که این ویژگی بتواند با هر اپی کار کند.

ویژگی‌های دیگر همچون قرینه‌سازی اعلان‌ها جزو وعده‌های بعدی در بروزرسانی آینده هستند. اکثر این ویژگی‌ها از قبل در ویندوز 10 وجود داشتند، اما مایکروسافت سعی می‌کند تا دسترسی و کاربرد آن‌ها را برای کاربران ساده‌تر نماید.  
ساعت 24
نظرات بینندگان