کد خبر: ۱۲۵۵۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

حکم رئیس جمهور برای نماینده فارس در مجلس/ اسماعیلی رئیس «سازمان نظام مهندسی معدن» شد

رئیس جمهور داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی را برای مدت ۳ سال به عنوان «رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن» منصوب کرد.
به گزارش شیرازه، حسن روحانی  رئیس جمهور در حکمی و به پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت، داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی را برای مدت ۳ سال به عنوان «رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن» منصوب کرد.

در این حکم خطاب به داریوش اسماعیلی آمده است:در اجرای ماده (۲۳) قانون نظام مهندسی معدن مصوب ۲۵ بهمن ۱۳۷۹ مجلس شورای اسلامی نظر به تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و بنا به معرفی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به موجب این حکم برای مدت ۳ سال به عنوان "رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن" منصوب می‌شوید.

توفیق شما و سایر اعضای محترم آن شورا را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

به گزارش شیرازه، پیش از این نیز حسن روحانی در دی ماه 95  به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی و در حکمی، "فرج الله رجبی" نماینده شیراز را برای یک دوره سه ساله به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان منصوب کرده بود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷
0
پس بگو چرا نام اسماعیلی در لیست نمالیندگان مخالف FATF نبود!!!؟