کد خبر: ۱۲۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

«خواب آلودگی راننده» علت حادثه واژگونی اتوبوس در محور سعادت شهر-شيراز

رئيس پليس راه شمالي استان فارس گفت: حادثه واژگونی اتوبوس در محور سعادتشهر به علت بي احتياطي و عدم توجه به جلو ناشي از خستگي و خواب آلودگي از سوي راننده اتوبوس تشخيص داده شد.
«خواب آلودگی راننده» علت حادثه واژگونی اتوبوس در محور سعادت شهر-شيراز
به گزارش شیرازه، رئيس پليس راه شمالي استان گفت: بر اثر واژگوني يك دستگاه اتوبوس در محور سعادت شهر-شيراز، 5 نفر كشته و 16 نفر مجروح كه به مراكز درماني انتقال داده شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقاني بيان كرد: مأموران پليس راه از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110، از وقوع يك فقره واژگوني اتوبوس در محور سعادت شهر-شيراز مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وي تصريح كرد: در بررسي هاي انجام شده مشخص شد يك دستگاه اتوبوس حامل 22 نفر سرنشين در محور مورد نظر در حال تردد بوده كه از جاده منحرف و 5 نفر از سرنشينان به دليل شدت جراحات وارده در دم فوت و 16 نفر نيز مجروح و به مراكز درماني منتقل شده اند.

رئيس پليس راه شمالي استان با اشاره به اينكه اين حادثه ساعت 6 و چهل دقیقه امروز صبح رخ داده است، خاطر نشان كرد: كارشناسان پليس راه علت وقوع حادثه را بي احتياطي و عدم توجه به جلو ناشي از خستگي و خواب آلودگي از سوي راننده اتوبوس تشخيص داده اند.

سرهنگ دهقاني با اشاره به اينكه شهروندان بايد براي رانندگي استراحت كافي داشته باشند، به رانندگان توصيه كرد كه از عجله و شتاب بی مورد در حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند.
نظرات بینندگان