کد خبر: ۱۲۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با شیرازه:

در بستن بودجه سال آینده موارد سند الگوی پیشرفت را لحاظ خواهیم کرد

زارع عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در کمیسیون حمایت از تولید و هم در کمیسیون اقتصادی برنامه هایی داریم و در بستن بودجه سال آینده موارد سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را لحاظ خواهیم کرد.
به گزارش شیرازه، اخیرا رهبر انقلاب دستگاه‌ها، مراکز علمی، نخبگان و صاحبنظران را برای بررسی و اصلاح سند اولیه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت فراخواندند.

در بند دوم فراخوان  اصلاح سند اولیه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت آمده است: مجلس شورای اسلامی با نگاه ملی به بررسی سند حاضر بپردازد و نکات ضروری برای ارتقای آن را بعنوان سند بالادستی قوانین برنامه‌ای کشور پیشنهاد نماید و تمهیدات لازم را برای تهیه و تصویب طرح‌ها و لوایح برنامه‌ای در چارچوب نسخه نهایی آن مقرر سازد.

در بستن بودجه سال آینده موارد سند الگوی پیشرفت را لحاظ خواهیم کردرحیم زارع عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در این باره در گفتگو با شیرازه اظهار داشت: در سند اولیه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت جنبه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و موارد دیگر در نظر گرفته شده است. در حوزه اقتصادی نیز در کمیسیون حمایت از تولید و هم در کمیسیون اقتصادی برنامه هایی داریم و در بستن بودجه سال آینده موارد سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را لحاظ خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما نیازمند تلاش دوچندان مجلس و مدیران اجرایی دارد گفت: باید دور از حاشیه ها برای این مردم و کشور کار کرد تا مشکلات حل شود.

زارع افزود: برا اساس متن ابلاغیه رهبر انقلاب در موارد مختلف از جمله، سیاست گذاری‌ها و نهادسازی‌های اقتصادی و مالی، تحقق عدالت مالیاتی، تسهیل ورود کارآفرینان به عرصه‌های اقتصادی به ویژه اقتصاد دانش بنیان، تحقق عدالت در ساختار قانونی نظام بانکی در کمیسیون حمایت از تولید و اقتصادی به عنوان راهبرد عمل خواهیم کرد.
نظرات بینندگان