کد خبر: ۱۲۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷

صدور کیفرخواست برای عاملان پرونده نصب بنر سربازان رژیم صهیونیستی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: : پرونده نصب بنر سربازان رژیم صهیونیستی در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با نظارت مستقیم دادستان در شعبه ویژه بازپرسی رسیدگی شد.
صدور کیفرخواست برای عاملان پرونده نصب بنر سربازان رژیم صهیونیستی
به گزارش شیرازه، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اشاره به صدور کیفرخواست برای عاملان پرونده نصب بنر سربازان رژیم صهیونیستی گفت: پس از انتشار این مطلب در فضای مجازی و توهین انجام شده پرونده‌ای در دادسرای شیراز تشکیل و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.

وی از دستگیری دو نفر دیگر از دست اندرکاران طراحی این بنر خبر داد و گفت: پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با نظارت مستقیم دادستان در شعبه ویژه بازپرسی رسیدگی شد.

دادستان شیراز تصریح کرد: با توجه به مطرح شدن این موضوع به دستور بازپرس پرونده چهار نفر از عوامل مرتبط با این موضوع بازداشت شدند و تحقیقات از آن‌ها انجام شد.

وی با اشاره به اینکه با مرتکبین در چارچوب قانون و با قاطعیت برخورد خواهد شد، بیان کرد: این پرونده پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست برای متهمان به اتهام تبلیغ علیه نظام به دادگاه ارسال شد.
 
صالحی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون ضرب و جرح یک مدیر و معلم مدرسه در یکی از مناطق شیراز نیز گفت: این پرونده در دادسرای شیراز در دست رسیدگی است و متهمان آن در همان ساعات اولیه بازداشت شدند.

این مقام قضایی در استان فارس، اتهامات این افراد را ایراد ضرب و جرح عمدی، تخریب عمدی، اخلال در نظم، توهین و تمرد نسبت به مأمورین دولت حین انجام و ظیفه برشمرد و افزود: طی چند روز آینده قرار نهایی پرونده صادرخواهد شد.
نظرات بینندگان