کد خبر: ۱۲۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷

بازاریابی به روش پیامک تبلیغاتی

بهین پیام به صورت حرفه ای خدمات مربوط به ارسال پیامک متنی و همچنین ارسال پیام صوتی را به صورت ارائه می دهد.
با توجه به آمارها بازاریابی به کمک پیامک تبلیغاتی افزایش چشمگیری در میان صاحبان کسب و کار پیدا کرده است.بدون بازاریابی دست یابی به بازار فروش مناسب امکان پذیر نمی باشد. بازاریابی پیامکی روشی بسیار پربازده نسبت به سایر انواع تبلیغات می باشد.

پیامک تبلیغاتی در قالب ارسال پیامک با مضمون تبلیغاتی است که قصد ارسال دارید. با توجه به اینکه درصد بسیار زیادی از پیامک ها مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد در نتیجه تبلیغات پر بازده و موثری خواهید داشت.برای استفاده از این امکان لازم است در یک سامانه پیامک عضویت داشته باشید.

در سامانه پیامکی امکان انتخاب مخاطبان تبلیغ در یک محدوده جغرافیایی مشخص با سن و جنسیت خاص وجود دارد تا مطمئن باشید تبلیغتان را افرادی دریافت می کنند که نیاز به خدمات و محصولات شما دارند. با این هدف گیری دقیق با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را از تبلیغات کسب می کنید.

بهین پیام به صورت حرفه ای خدمات مربوط به ارسال پیامک متنی و همچنین ارسال پیام صوتی را به صورت ذکر شده ارائه می دهد.

جهت دسترسی به سامانه پیامکی بهین پیام از هر کجای ایران ابتدا وارد سایت بهین پیام شوید و پس از ثبت نام از تمامی امکانات استفاده نمایید.امکان ارسال پیامک برای تمامی نقاط کشور با دقت بسیار بالا امکان پذیر می باشد.

ثبت نام در بهین پیام( ( behinpayam.comکاملا رایگان می باشد.فقط کافیست وارد سایت شده و ثبت نام نماید تا تمامی امکانات به صورت رایگان در اختیارتان قرار گیرد.

بازاریابی به روش پیامک تبلیغاتی
نظرات بینندگان