کد خبر: ۱۲۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۷

راه اندازی رادیو زیارت در شیراز

مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: همزمان با اربعین حسینی شنوندگان شیرازی از این پس می توانند این شبکه رادیویی را روی موج FM ردیف 5/99 مگاهرتز دریافت و از برنامه های آن استفاده نمایند.
به گزارش شیرازه، جدیدترین دستاورد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام برای خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه نورانی حضرت احمدبن موسی علیه السلام و دیگر امام زادگان لازم التکریم راه اندازی شد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس با اعلام این خبر افزود: رادیو زیارت جدیدترین شبکه رادیویی کشور است که برای اولین بار ایستگاه تولید برنامه های آن در خارج از تهران، برنامه ریزی شده است.

سهرابی با اشاره به این که رادیو زیارت با محوریت صدا وسیمای خراسان رضوی و با مشارکت دو مرکز رسانه ای فارس و قم مرحله آزمایشی خود را با موفقیت سپری کرد گفت: همزمان با اربعین حسینی شنوندگان شهر مقدس شیراز از این پس می توانند این شبکه رادیویی را روی موج FM ردیف 5/99 مگاهرتز دریافت و از برنامه های آن استفاده نمایند.

رادیو زیارت در آینده نزدیک با حضور مدیران ارشد رسانه ملی به صورت همزمان در سه استان خراسان رضوی، فارس و قم به صورت رسمی فعالیت رسانه ای خود را آغاز می کند.

این شبکه جدیدالتأسیس رادیویی پس از افتتاح رسمی در سایر استانهای کشور نیز راه اندازی می شود و هم وطنان عزیز کشورمان می توانند شنونده برنامه های این رادیو باشند.

پرداختن به آداب و مناسک صحیح زیارت، معرفی امام زادگان جلیل القدر در ایران اسلامی، تبیین جایگاه مذهبی سه استان خراسان رضوی، فارس و قم در کشور، فرهنگ زیارت و سایر برنامه های مذهبی جذاب از تولیدات این شبکه جدید است که با مشارکت 3 مرکز فارس، قم و خراسان رضوی تولید و پخش می شود.

نظرات بینندگان