کد خبر: ۱۲۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷

بهره‌برداری از نخستین باغ گل شیراز در اردیبهشت آینده

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: نخستین باغ گل‌های شیراز در بخشی از پارک ۳۲ هکتاری شهرداری اجرا می‌شود.
به گزارش شیرازه، جهانبخش میرزاوند رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز از بهره‌برداری نخستین باغ گل در شیراز خبرداد.

به گفته وی نخستین باغ گل‌های شیراز در بخشی از پارک 32 هکتاری شهرداری اجرا می‌شود که فاز اول این پارک در دو هکتار تا 22 بهمن و فاز دوم آن نیز به مساحت 3 هکتار تا اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
 
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز در خصوص تنوع گل و گیاه این باغ بیان داشت: فاز اول این پروژه شامل گل‌ها و گیاهان پوششی و تپه گل‌ها و فاز دوم شامل نرگس‌زار و رزستان (انواع گل‌های رز) است.
 
میرزاوند همچنین در مورد کاشت درختان میوه گفت: در باغ 32 هکتاری شهرداری در حال اجرای باغ‌هایی نمونه و الگویی با انواع مختلف میوه از جمله انار، بادام، گیلاس، هلو و سایر میوه با بهترین کیفیت هستیم.

وی تصریح کرد: این اولین باغ نمونه الگویی شهر شیراز است که در آینده به عنوان یک باغ عمومی درهای آن به روی مردم باز می‌شود. در باغ الگویی هیچ تغییری در ماهیت باغ ایجاد نمی‌شود و طبیعی است.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان