کد خبر: ۱۲۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷

فیلم/ سوتی عجیب مسیح علی‌نژاد!

علی‌نژاد، فعال رسانه‌ای ضدانقلاب، با انتشار فیلمی در اینستاگرام خود، قصد سوءاستفاده از احساسات مردم را داشت که این کار، او را مجبور به عذرخواهی کرد.
به گزارش شیرازه، مسیح علی‌نژاد فعال رسانه‌ای ضدانقلاب در چند سال اخیر از هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرده و از آن سوی دنیا، فکر تضعیف این نظام پایدار را در سر می پروراند. او دور و اطراف خود را با مشتی فیلم‌های دروغین از سطح شهر و کوچه پس کوچه‌های آن پر کرده‌ و فکر می‌کند با چند فیلم می‌تواند آبروی این نظام را که با خون هزاران شهید به دست آمده، از بین ببرند.

علینژاد این بار با انتشار فیلمی مربوط به ضرب‌وشتم یک دستفروش و دختری که قصد دفاع از او را داشت توسط ماموران شهرداری، در صدد این بود که با سو‌ءاستفاده از احساسات مردم، مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بی‌اعتماد کند.

اما حقیقت ماجرا این بود که شخصی دوربین به دست، از صحنه فیلم "پدر،نان" که گویا در این فیلم بازیگران آن مشغول بازی سکانس درگیری ماموران شهرداری با دست‌فروشان سطح شهر بودند، فیلم‌برداری کرده و برای مسیح علینژاد ارسال می‌‌کند. علینژاد که پس از چندی متوجه گاف بزرگ خود شد، با فشار افکار عمومی مجبور به عذرخواهی شد. وی با انتشار فیلم اصلی، به اشتباه خود اعتراف کرد و بابت آن از مردم عذرخواهی کرد.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

نظرات بینندگان