کد خبر: ۱۲۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷

درخشش اسب‌های لامرد در مسابقات ملی زیبایی اسب

اسب‌های لامرد در مسابقات ملی زیبایی اسب صاحب‌عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی شدند.
به گزارش شیرازه، جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل نژاد دره شوری در فرخشهر استان چهارمحال و بختیاری جام شهدای حادثه تروریستی اهواز روز گذشته در حالی به کار خود پایان داد که شهرستان لامرد با ۲ اسب به مالکیت مجتبی منصوری در این مسابقات شرکت کرده و موفق به کسب یک مقام قهرمانی و یک نائب قهرمانی شد.

گل‌رخ کره‌ای از سالار ۲ و شیدا در رده کره مادیان‌های آیندگان به مقام قهرمانی و شیدا کره‌ای از زرین و پرشیا در رده مادیان‌های بزرگ‌سال به مقام نائب قهرمانی دست یافتند.

مجتبی منصوری مالک این اسب‌ها در خصوص سطح کیفی این دوره از مسابقات اظهار داشت: جشنواره ملی زیبایی اسب فرخشهر که توسط کمیته زیبایی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران و هیئت سوارکاری چهارمحال و بختیاری برگزار شد از سطح کیفی و کمی بالایی برخوردار بود.

وی افزود: اسب‌های بسیار خوبی از استان‌های مختلف در این دوره از مسابقات شرکت کردند که همین موضوع به اذعان داوران فدراسیون کار را برای قضاوت بسیار سخت کرده بود.

منصوری خاطرنشان کرد: باوجود ریشه‌های عمیق اسب‌داری و سوارکاری در فرهنگ دینی و ملی ما و علاقه‌مندی شدید مردم به آن، حمایت خوبی از این ورزش صورت نمی‌گیرد که جا دارد این موضوع اصلاح شود.

 سال گذشته نیز اسب دیگری به مالکیت مجتبی منصوری در مسابقات زیبایی جام تمدن پارسه در شیراز عنوان سوم را کسب کرده بود.

برچسب ها: لامرد ، اسب ، مسابقه
نظرات بینندگان