کد خبر: ۱۲۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷

تعطیلی ۱۸ مرکز غیرمجاز زیبایی از ابتدای سال ۹۷

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشستی مشترک با جمعی از اساتید گروه پوست از تعطیلی ۱۸ مرکز غیرمجاز زیبایی از ابتدای سال جاری خبر داد.
 به گزارش شیرازه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشستی مشترک با جمعی از اساتید گروه پوست، انجمن کلینیک های پوست و مو و نمایندگان انجمن پزشکان عمومی، بر اهمیت همفکری و تعامل بیشتر برای گسترش خدمات ایمن، مناسب و مطلوب به بیماران در حوزه پوست و مو تاکید کرد و از تعطیلی ۱۸ مرکز غیرمجاز زیبایی از ابتدای سال جاری خبر داد.

دکتر«عبدالخالق کشاورزی» معاون درمان دانشگاه در دیدار با پزشکان و مسوولان انجمن های علمی و صنفی پوست و مو، پیرامون گسترش راهکارهای نظارتی، با هدف ارتقای کیفی خدمات گفت وگو کرد.

دکتر کشاورزی در این دیدار با اشاره به رسالت معاونت درمان دانشگاه در زمینه نظارت بر نحوه ارائه خدمات، خواستار همکاری بیشتر پزشکان و انجمن های پوست و مو در این زمینه، با هدف ارائه خدمات مطلوب به مردم استان شد.

دکتر «سید محمد حسینی» رئیس اداره نظارت و ارزشیابی دانشگاه و «بابک بهزادی» دبیر کمسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه، گزارشی از اقدامات نظارتی انجام شده در رابطه خدمات پوست، مو و زیبایی در شیراز و استان فارس ارائه کردند.

در این نشست، اجرای مقررات نظارتی و جلوگیری از آسیب به سلامت مردم در زمینه خدمات پوست و زیبایی، مورد تاکید قرار گرفت.

ضرورت اطلاع رسانی به مردم استان در رابطه با مراجعه به مراکز مجاز برای دریافت خدمات ایمن، دیگر محور مورد گفت و گو در این نشست مشورتی بود.

اساتید گروه پوست و مو و اعضای انجمن ها نیز به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند.
نظرات بینندگان