کد خبر: ۱۲۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷

پول ندارید تیم‌داری نکنید/ نه به فوتبال پولی!

چه مفهمومی دارد که فوتبال به اصطلاح حرفه‌ای دستش جلو این مسوول و آن اداره کل دراز باشد و اگر پولی هم داده نشود، قلم و کاغذی بردارند و با قیافه حق به جانب سخن از استعفا به میان آورند.
به گزارش شیرازه، انگار ناف فوتبال فارس را با حاشیه بریده‌اند و قرار نیست فصلی بدون دغدغه آغاز شود و در آخر نیز به خوبی و خوشی به پایان برسد. هر سال تیمی با بحران جدیدی روبه‌رو می‌شود و با ایجاد کش‌وقوس‌های فراوان کام هوادارانش را تلخ می‌کند.

سال گذشته با ورود پر قدرت تیم برق جدید فارس به لیگ دسته اول فوتبال کشور به خودمان گفتیم؛ لیگ برتر این‌بار مال ماست اما غافل از اینکه این برق نه آن برق بود و زودتر از آن‌چه تصورش را می‌کردیم از گردونه روزگار محو شد!

امسال نیز قشقایی میراث‌دار برق شد و دلمان خوش بود که حداقل امتیاز یک تیم دسته اولی در استان باقی می‌ماند فارغ از اینکه هنوز چند هفته از آغاز لیگ نگذشته بحران دامن‌گیر این تیم نوظهور شد.

 

اگرچه این حاشیه‌ها برای مردم فارس عادی به‌نظر می‌رسد اما نمی‌دانیم پایان این حواشی قرار است به کجا ختم شود. خب کسی نیست به این دوستان بگوید شما که از پس تیم‌داری بر نمی‌آیید چه اصراری است که در فوتبال سطح بالای کشور ورود کنید.

اصلاً چه مفهمومی دارد که فوتبال به اصطلاح حرفه‌ای دستش جلو این مسوول و آن اداره کل دراز باشد و اگر پولی هم داده نشود، قلم و کاغذی بردارند و با قیافه حق به جانب سخن از استعفا به میان آورند.

مگر بودجه یک اداره کل چقدر است که بخواهد آن را هم دو دستی تقدیم تیمی کند که در آخر هم نتیجه‌ای به همراه نداشته باشد.

تازه اگر هم قرار باشد این میان پولی تقسیم شود اولویت با تیم‌های لیگ برتری است که شوربختانه این تیم‌ها در استان ما به چشم نمی‌آیند.

یا کمی نگاهشان را به چند فرسخ از شیراز بیندازند و ببینند زنان لارستانی دو سال است که در مسابقات آسیایی حضور دارند و همچنین جوانان کازرونی که از روی بی‌پولی قادر نبودند در مسابقات آسیایی شرکت کنند.

آقایان ظاهراً اخبار را پیگیری نمی‌کنند که بدانند در همین شهر شیراز تیمی به اسم ارژن وجود دارد که جوانانش چند سال پیاپی با بدترین شرایط موجود در لیگ برتر فوتسال حضور دارند.

غرض اینکه تیم‌های دسته اولی شیراز بدانند که ورزش فقط فوتبال نیست و غیر از آن‌ها نیز کسان دیگری هستند که بدون توجه مسوولان استان افتخاراتی آفریدند که آن‌ها در خواب هم قادر به دیدنش نیستند. پس به جای طاقچه بالا گذاشتن برای این و آن تلاش کنید و پرچم استان را آن‌گونه که در شأنش است بر قله ایران به اهتزاز در آورید.

فارس

 

نظرات بینندگان