کد خبر: ۱۲۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷
ویژه روز اربعین صورت می گیرد؛

راه اندازی 26 مسیر راهپیمایی حرم تا حرم در فارس

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس گفت: علاوه بر برپایی موکب بین‌راهی اربعین در روز اربعین حسینی 26 مسیر راهپیمایی اربعین «از حرم تا حرم» در استان فارس راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی  معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس گفت: 20 موکب بین راهی در بقاع متبرکه شاخص استان فارس از جمله علی بن حمزه (ع) شیراز، پیرمراد (ع) استهبان، امامزاده اسماعیل (ع) فسا، امامزاده حسین (ع) کازرون، امامزاده حسن (ع) شهر کوپن، امامزاده اسحاق (ع) سروستان و غیره برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات‌دهی برخی از این موکب‌ها در همان روز اربعین و برخی دیگر از یک هفته قبل از اربعین شروع می‌شود، افزود: علاوه بر برپایی موکب بین‌راهی اربعین در روز اربعین حسینی 26 مسیر راهپیمایی اربعین «از حرم تا حرم» در استان فارس راه‌اندازی می‌شود.

حجت‌الاسلام صفری با بیان اینکه موکب اصلی اوقاف فارس با همکاری سه استان بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویر احمد با نام «شهدای مدافع حرم» در مرز شلمچه از 27 مهرماه خدمات‌رسانی به زائران را آغاز کرده است و تا 12 آبان ماه آماده خدمات‌دهی به زائران کربلا است، گفت: اطعام، توزیع چای و شیر گرم، حمام، سرویس بهداشتی و اسکان از جمله خدمات این موکب به زائران است.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسکان این موکب 1000 نفر است که 500 نفر در قسمت آقایان و 500 نفر در قسمت بانوان اسکان می‌یابند، افزود: روزانه 1000 پرس غذای گرم در وعده ناهار و شام بین زائران تقسیم می شود و زائران با 500 وعده صبحانه نیز پذیرایی می‌شوند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان