کد خبر: ۱۲۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۰۳ آبان ۱۳۹۷

مأموران بازرسی در بیمه سلامت مستقر شدند/ پرونده انفصال‌ازخدمت آقای مدیرکل روی میز بازرسی!

مأموران سازمان بازرسی منطقه 3 کشور جهت بررسی پرونده اداره کل بیمه سلامت استان فارس، از ابتدای آبان ماه جاری در این اداره مستقر شدند.
به گزارش شیرازه، مأموران سازمان بازرسی منطقه 3 کشور جهت بررسی پرونده اداره کل بیمه سلامت استان فارس، از ابتدای آبان ماه جاری در این اداره مستقر شدند.

پیش‌ازاین کاظم اکرمی رئیس سازمان بازرسی منطقه 3 کشور در خصوص بررسی پرونده اداره کل بیمه سلامت استان فارس و استقرار مأموران این سازمان در این اداره، خبر داده بود.

 بررسی پرونده انتصاب مشکوک صابر فرخی لاریجانی مدیرکل بیمه سلامت استان فارس نیز که باوجود انفصال‌ازخدمت از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مجدداً در یک اداره دولتی، در سِمَت مدیرکلی قرارگرفته، از محورهای مورد بازرسی مأموران سازمان بازرسی منطقه 3 کشور خواهد بود.

 

یادآور می‌شود، مردم استان فارس می‌توانند گزارش‌ها و شکایات خود از اداره کل بیمه سلامت استان فارس و یا هر اداره دیگر را از طریق سایت سازمان بازرسی به نشانی www.gio.ir (سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات) و یا با شماره تلفن 38227624 اعلام کنند.

 بنا بر اعلام کاظم اکرمی رئیس سازمان بازرسی منطقه 3 کشور در گفت‌وگوی پیشین با خبرنگار فارس، مردم می‌توانند گزارش‌ها و شکایات خود از ادارات را به‌صورت حضوری نیز به مأموران این اداره و یا شخص رئیس سازمان بازرسی منطقه 3 کشور ارائه دهند.

سازمان بازرسی منطقه 3 کشور در خیابان شهید آقایی شیراز واقع در بلوار پاسداران قرارگرفته است.

بررسی علت عدم پرداخت مطالبات بیمارستان‌های خصوصی و خیریه شیراز از سوی اداره کل بیمه سلامت استان فارس که موجب اعتصاب 2 ماه این بیمارستان‌ها و عدم پذیرش دفترچه بیمه‌شده، از دیگر محورهای بازرسی از این اداره بوده که اعتراضات بسیاری را به‌ویژه از سوی اقشار کم‌درآمد، در روزهای اخیر برانگیخته است.

فارس
نظرات بینندگان