کد خبر: ۱۲۵۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خبر داد:

متکی سخنران مراسم روز 13 آبان در شیراز/ اجرای 440 برنامه فرهنگی در سراسر استان

حجت‌الاسلام رضایی از اجرای 440 برنامه فرهنگی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان خبر داد و گفت: سخنران مراسم 13 آبان شیراز منوچهر متکی است.
به گزارش شیرازه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری برنامه های ۱۳ آبان در فارس را اعلام و اظهار کرد: مردم از نقاط مختلف شهر به ویژه از سمت میدان شهدا، بلوار پیروزی، بلوار شهید دستغیب به سمت حرم مطهر احمدبن موسی(ع) حرکت خواهند کرد که محل تجمع راهپیمایان بست شهید آیت‌الله دستغیب جنب مسجد جامع شهدا می‌باشد و مراسم ساعت 9 و 30 صبح روز یکشنبه در این محل آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد رضایی با بیان اینکه در انتخاب سخنران مراسم تلاش کردیم شائبه سیاسی وجود نداشته باشد از سخنرانی منوچهر متکی، وزیر اسبق امور خارجه در مراسم 13 آبان شیراز خبر داد.

به گفته وی، برپایی غرفه نقاشی، خاطره‌نویسی، غرفه کانون پرورش فکری کودکان و برپایی غرفه اداره کل ورزش و جوانان و همچنین برگزاری مسابقه عکاسی لحظه‌های ناب و خاطره نویسی ویژه دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های جنبی راهپیمایی روز 13 آبان خواهد بود.

حجت‌الاسلام رضایی از اجرای 440 برنامه فرهنگی ویژه گرامیداشت 13 آبان در سراسر استان فارس خبر داد و افزود: تریبون آزاد روز یکشنبه ساعت 9صبح در محل تجمع راهپیمایان برگزار خواهد شد. کرسی آزاداندیشی با موضوع آمریکا را بهتر بشناسیم نیز در مراکز مختلف دانشگاهی برگزار شده و در روزهای آینده نیز ادامه دارد. همچنین نشست روشنگری «آمریکا بدون روتوش» روز 12 و 13 آبان در مدارس و دانشگاه‌ها برگزار می‌گردد.

نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس، تجلیل از اساتید دانشگاهی که دستاوردهای دفاعی داشته‌اند، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، برگزاری مسابقه نامه و دلنوشته به کودکان مظلوم یمن و تهیه و پخش نماهنگ «چرا مرگ بر آمریکا» سایر برنامه‌های گرامیداشت 13 آبان بود که رضایی به آن‌ها اشاره کرد.

وی با اشاره به حضور جمعیت عظیم مردم در مراسم اربعین گفت: در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نیز همه اصناف و اقشار مختلف مردم باید حضوری باشکوه داشته باشند و باید با اتحاد همه قدرتمان را در برابر استکبار جهانی به نمایش بگذاریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: امروز هرصدای تفرقه‌انگیزی که از داخل کشور برخیزد جز خیانت به کشور نیست و صدای دشمن است.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه ما موظفیم مردم را متحد و به آینده امیدوار کنیم، گفت: به واسطه تفرقه‌ها، جناح‌بازی و جناح‌طلبی عده‌ای؛ برخی فرصت اختلاس، دزدی و ظلم را پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر تسخیر لانه جاسوسی در آن برهه از زمان اتفاق نمی‌افتاد و اسناد جاسوسی به دست انقلابیون نمی‌رسید حتما برای انقلاب مشکلاتی ایجاد می‌شد، گفت: براساس اسنادی که از سفارتخانه آمریکا به دست آمد مسیر انقلاب به صورت پدافندی طراحی شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۷
0
حاضرم خودم تنهایی، تمام کارهایی رو که شورای هماهنگی انجام میده، بدون دریافت یک ریال دستمزد انجام بدم.