کد خبر: ۱۲۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷

رانندگان شهرداری شیراز خواستار پرداخت حقوق معوق خود شدند

جمعی از رانندگان شاغل در شهرداری شیراز و سازمان‌های زیرمجموعه آن نسبت به تاخیر ایجاد شده، در پرداخت حقوق خود اعتراض کردند.
به گزارش شیرازه، جمعی از رانندگان شاغل در شهرداری شیراز و سازمان‌های زیرمجموعه آن نسبت به تاخیر ایجاد شده، در پرداخت حقوق خود اعتراض کردند.

یکی از این رانندگان شاغل در شهرداری شیراز گفت: در حال حاضر 10 روز از آبان گذشته و این در حالی است که تنها رانندگان زحمت‌کش شهرداری مناطق و سازمان‌های مربوطه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

وی  با اشاره به نامه شهردار شیراز به معاون مالی و اداری و تاکید بر اولویت دادن در پرداخت حقوق تمام کارکنان بیان کرد: درخواست ما از مسئولان مالی شهرداری توجه به این دستورالعمل و تسریع در پرداخت حقوق رانندگان است.

این راننده شاغل در یکی از مناطق شهرداری شیراز که خواست نامی از او برده نشود، افزود: حقوق مدیران و کارکنان پرداخت شده اما هنوز از حقوق رانندگان خبری نیست و این در حالی است که بسیاری از این افراد در معیشت خود با مشکل روبرو شده‌اند.

یکی از رانندگان دیگر نیز اظهار داشت: پیش از این، حقوق رانندگان توسط سازمان‌ها و مناطق پرداخت می‌شد و  به نظر می‌رسد قرار است به صورت واحد توسط معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز پرداخت شود و این یکی از عوامل مهم ایجاد تاخیر در پرداخت حقوق رانندگان است.

وی تصریح کرد: اعتراضی به این موضوع نداریم، اما وقتی دستورالعملی توسط شهردار صادر شده و در آن اعلام می‌شود ابتدا حقوق کارکنان و پس از آن حقوق مدیران پرداخت شود، درخواست ما این است حداقل به این موضوع توجه شود.

 حیدر اسکندرپور شهردار شیراز 14 مهر 97 در نامه‌ای به معاون مالی و اقتصادی خود دستور داد که ابتدا حقوق همه کارکنان این سازمان پرداخت شود و پس از آن اجازه پرداخت حقوق شهردار، معاونان و مدیران ارشد شهرداری شیراز را بدهد.

در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به ضرورت حفظ کرامت و رسیدگی به وضعیت معیشتی همکاران و دغدغه‌های آنان، مقتضی است ترتیبی اتخاذ نمایید تا از ماه جاری پرداخت حقوق و مزایای اینجانب و کلیه معاونین و مدیران ارشد شهرداری پس از پرداخت حقوق ماهیانه کلیه همکاران با هر نوع رابطه استخدامی اعم از رسمی، پیمانی، شرکتی و غیره صورت پذیرد.

تسنیم
نظرات بینندگان