کد خبر: ۱۲۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۱ آبان ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان:

مشکلی در تامین گاز در روزهای سرد سال نداریم

مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان گفت: که این واحد از آمادگی کامل برای تولید و تامین گاز طبیعی مورد نیاز مشترکان در روزهای سرد سال برخوردار است.
به گزارش شیرازه، مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان مستقر در شهرستان مُهر در جنوب استان فارس اعلام کرد که این واحد از آمادگی کامل برای تولید و تامین گاز طبیعی مورد نیاز مشترکان در روزهای سرد سال برخوردار است.

فرشید ابدالی دهدزی گفت: با پیش بینی های انجام شده درعملیات تعمیرات اساسی و تأمین قطعات یدکی مورد نیاز، آمادگی کامل برای تولید پایدار و حداکثری گاز در روزهای سرد پیش رو را داریم.

وی با تشکر از همه کارگران و کارکنان این شرکت گفت: همه همکاران در واحدهای عملیاتی و ستادی با انجام کار گروهی که از ویژگی های بارز کارکنان این شرکت است؛ با دانش فنی و اتکاء به توان داخلی، فعالیت های جهادگونه و تلاش مضاعف می کوشند هیچ توقف تولیدی نداشته و در طول فصل سرد که هم اکنون در نقاط شمالی و غربی کشور آغاز شده، خدمتگزار مردم شریف میهن اسلامی و گرمابخش خانه های هموطنان عزیز باشند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان ادامه داد: امیدوار هستیم در فصل سرد پیش رو نیز این پالایشگاه همچون سالهای گذشته به تبع شرکت ملی گاز ایران با حداکثر ظرفیت در مدار تولید قرار داشته باشد و به رسالت مهم خود جامه عمل بپوشاند.

به گفته وی، پالایشگاه گاز پارسیان، ٤٦ درصد خوراک خود را از حوزه تابناک، ١١ درصد از حوزه وراوی و ٤٣ درصد نیز از حوزه هما- شانول دریافت و پس از فرآوری به خط چهارم سراسری پمپاژ می کند.

ابدالی افزود: شرکت پالایش گاز پارسیان دومین تأمین کننده گاز طبیعی و بزرگترین پالایشگاه گاز شیرین کشور است که درشهرستان مهر در جنوب استان فارس واقع شده است.

نظرات بینندگان