کد خبر: ۱۲۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷
رئیس کمیسیون عمران شورای شیراز:

پارک انرژی‌های نو در شیراز احداث می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز از ساخت پارک انرژی های نو در منطقه برف فروشان شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سال ۹۱ تفاهم نامه‌ای بین شهرداری، سازمان بهره‌وری انرژی ایران(سانا) و دانشگاه شيراز منعقد و براساس آن دانشگاه شیراز متعهد به انجام مطالعات و شهرداری موظف به تامین مکانی برای پارک انرژی‌های نو شدند.

  نواب قائدی با بیان اینکه براساس این تفاهم‌نامه تهیه و نصب تجهیزات و هزینه اجرای پارک به سابا محول شده است، از اختصاص زمینی در بزرگراه حسینی‌الهاشمی در منطقه برف‌فروشان برای احداث پارک توسط شهرداری خبر داد و افزود: با توجه به رویکرد استفاده از انرژی‌های نو و تاثیر این پارک در فرهنگسازی و اموزش مفاهیم برای دانشجویان و دانش‌آموزان تلاش داریم این اقدام با سرعت بیشتری اجرایی شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای شهر شیراز با اشاره به تشکیل کمیته‌های عمران، حمل و نقل و ترافیک و انرژی و تاسیسات ذیل کمیسیون خاطرنشان کرد: پس از ارائه گزارش اخرین وضعیت پارک، این موضوع در کمیته انرژی و تاسیسات کمیسیون ارجاع خواهد شد تا پس از بررسی کارشناسی نسبت به آن، تصمیم مقتضی اتخاذ شود.

قائدی با اشاره به انجام مطالعات اولیه توسط دانشگاه شیراز و آماده شدن زیرساخت‌ها توسط شهرداری، خواستار تکمیل مطالعات و اجرای فاز اول پارک انرژی نو شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان