کد خبر: ۱۲۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷

13 آبان روز شکستن چند باره هیمنه آمریکاست

مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: راهپیمایی دشمن شکن 13 آبان که امسال از اهمیتی بیش از گذشته برخوردار است به صورت زنده از دو شبکه سیما و صدای فارس پخش خواهد شد.
به گزارش شیرازه، مدیرکل صدا و سیمای فارس در آستانه یوم الله 13 آبان با تشریح برنامه های رسانه استانی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دنیا به حقانیت این انقلاب پی برده است و 13 آبان مناسبت  بسیارخوبی برای به چالش کشاندن هیمنه آمریکاست.

مدیرکل صدا و سیمای فارس با اشاره به استیلای استکبار بر بسیاری از رسانه های دنیا و خط دهی آنها برای تبلیغات بر اساس منافع  استکبار افزود: وظیفه رسانه های آزادی خواه، عدالت طلب و انسان دوست بیش از هر زمان دیگری سنگین است چرا که استکبار در زمانه افول برای نجات از نابودی به هراقدام غیر انسانی دست می زند ویکی از عوامل بازدارنده این ددمنشی ها روشنگری افکار عمومی است و آگاه سازی مردم وظیفه ذاتی رسانه هاست وصدا وسیما هم در داخل کشور و هم در عرصه بین الملل با تمام توان مشغول به انجام این مهم است.

مدیرکل صدا و سیمای فارس مراکز صدا وسیمای استانها را تاثیر گذار در بصیرت افزایی مخاطبان هدف توصیف وتصریح کرد: اینک که دشمنان ما اهداف شیطانی خود را جهانی برنامه ریزی و منطقه ای اجرا می کنند نقش مراکز صدا وسیمای استانها بیش از گذشته مهم و اهمیت آن افزون شده است.

مدیرکل صدا و سیمای فارس با بیان اینکه حوزه های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی فارس با آمادگی کامل از چندین روز گذشته برنامه های بصیرت افزای خود را آغاز کرده اند، افزود: راهپیمایی دشمن شکن 13 آبان که امسال از اهمیتی بیش از گذشته برخوردار است به صورت زنده از دو شبکه سیما و صدای فارس پخش خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی حوزه های تولید برای پرداختن به موضوع استکبار ستیزی به سلسله برنامه های رادیویی و تلویزیونی برنامه ریزی شده برای پرداخت رسانه ای در این خصوص اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده کنداکتور برنامه های رادیویی و تلویزیون ویژه تنظیم و در آن برنامه های مختلف گفتگو محور، مصاحبه های مردمی، بحث های کارشناسی، برنامه های تامینی برای نمایش چهره واقعی استکبار، بازنمایی جنایات 40 ساله آمریکا علیه ملت ایران در قالب های مختلف برنامه سازی از جمله شعر و موسیقی، انیمیشن، مستند، نمایش گنجانده شده است.

مدیرکل صدا  سیمای فارس با اذعان به این واقعیت که همواره مردم بصیر و آگاه ایران جلوتر از هر رسانه ای میراث دار مبارزه با استکبار هستند از آمادگی صدرصدی صدا و سیمای استان برای نمایش حضور دشمن شکن مردم در شهر های مختلف استان در روز 13 آبان خبر داد وگفت: روز 13 آبان با حضور مردم انقلابی برای چندمین بار هیمنه استکبار شکسته خواهد شد.

نظرات بینندگان