کد خبر: ۱۲۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷
تحولی بزرگ در تجارت بین المللی:

طراحی سیستم تبادل ارز‌های دیجیتال در شیراز

جوانان مبتکر شیرازی سیستم تبادل ارز‌های دیجیتال را طراحی و تولید کردند.
به گزارش شیرازه، مدیر عامل شرکت پیشرو ویژن و طراح اصلی این فناوری گفت: با استفاده از این سیستم تبادل ارز‌های دیجیتال بدون ردیابی و شناسایی گیرنده و فرستنده  امکان پذیر است.

گلریز افزود: این فناوری در زمینه صادرات نفتی کشور کارایی بسیاری دارد و می‌توان پول حاصل از فروش نفت را در قالب ارز دیجیتال بدون ردیابی و به صورت آنی و لحظه‌ای دریافت کرد.

 او ساخت این دستگاه را کمتر از یک سال اعلام و خاطر نشان کرد : نداشتن سرمایه اولیه و تحریم ها باعث شد برای کامل کردن طرح از هارد، رم و مادر بورد رایانه‌های اوراقی استفاده شود.

طراح این فناوری افزود: به علت نداشتن محدودیت و غیر متمرکز بودن معاملات،با استفاده از این دستگاه از هر جای دنیا می‌توان هر تراکنشی را به حساب شخص، شرکت یا ارگان رد و بدل کرد.

این مبتکر جوان ، افزایش حجم معاملات خارجی ،امنیت بالا، نقل و انتقال پول در حجم زیاد ، درآمد زایی بالا ، تسهیل در معاملات ارزی و نداشتن قابلیت رهگیری را از مهمترین ویژگی‌های این طرح اعلام کرد.

سیستم تبادل ارز‌های دیجیتال به همت گلریز، زراعی و دلاوری سه جوان شیرازی طراحی و تولید شده است و هم اکنون هر هفته یک سرور توسط این گروه ساخته می‌شود.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

صدا و سیما
نظرات بینندگان