کد خبر: ۱۲۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷
مدیر کل امور مالیاتی فارس اعلام کرد:

پانزدهم آبان ماه آخرین مهلت ارائه فهرست معاملات و قراردادهای فصل تابستان

هاشمی با تاکید بر ضرورت ارسال به موقع فهرست معاملات و قراردادهای فصلی گفت: پانزدهم آبان آخرین مهلت ارسال فهرست معاملات و قراردادهای فصل تابستان می باشد.
به گزارش شیرازه، ناصر هاشمی، مدیر کل امور مالیاتی فارس اعلام کرد: در راستای اجرای سیاست های دولت مبنی بر توسعه خدمات الکترونیکی، با پیاده سازی طرح جامع مالیاتی و شفافیتی که ارسال صورت معاملات فصلی در مبادلات اقتصادی به همراه دارد بستر مناسبی را برای رعایت عدالت و رشد و شکوفایی اقتصاد کشور فراهم نموده است.

وی با تاکید بر ضرورت ارسال به موقع فهرست معاملات و قراردادهای فصلی گفت: پانزدهم آبان آخرین مهلت ارسال فهرست معاملات و  قراردادهای فصل تابستان می باشد.

مدیر کل امور مالیاتی فارس ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه نظام مالیاتی از تولیدکنندگان اظهار داشت: فعالیت های تولیدی طبق قانون از 5 تا 15 سال معافیت مالیاتی برخوردار است که تولیدکنندگان به شرط ارائه اطلاعات و مدارک مصرح در قانون به ادارات امور مالیاتی می توانند از این معافیت استفاده کنند.

لازم به ذکر است مشمولین در صورت عدم ارائه فهرست معاملات انجام شده به سازمان امور مالیاتی طبق روشهای تعیین شده مشمول جریمه ای معادل 1% مبلغ معاملاتی که فهرست آنها ارائه نشده است، می گردند .

وی در پایان در راستای اطلاع رسانی به مودیان محترم مالیاتی و جلوگیری از تضییع حقوق آنان اذعان داشت: عدم ارائه صورتحساب، عدم درج شماره اقتصادی خود، عدم درج شماره اقتصادی طرف معامله، استفاده از شماره اقتصادی خود برای دیگران یا استفاده از شماره اقتصادی دیگران برای خود نیز مشمول جریمه طبق مقررات مربوطه می گردد.


نظرات بینندگان