کد خبر: ۱۲۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷

تساوی خانگی قشقایی شیراز برابر نماینده اراک

از هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم قشقایی شیراز در دیداری خانگی برابر آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل دست یافت.
به گزارش شیرازه در این بازی که عصر یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، هر 2 تیم با ارایه یک بازی جذاب و فیزیکی در حضور سه هزار تماشاگر به تساوی بدون گل دست یافتند.
این 2 تیم که تا پیش از این بازی در جدول رده بندی با 15 امتیاز در رده پنجم و ششم قرار داشتند در این دیدار بازی خوبی ارایه کردند و اگر چه این مسابقه گلی در بر نداشت اما دروازه های 2 تیم به شدت تهدید شد.

بنا بر این گزارش،در نیمه نخست نیز 2 تیم به اداره بازی پرداختند و در آخرین لحظات پایانی این نیمه، ضربه پوریا آریا کیا مهاجم تیم اراک با اختلاف اندک به بیرون رفت و سرانجام این نیمه پُرافت و خیز بدون گل پایان یافت.
در نیمه دوم نیز تیم میهمان قدری احتیاط پیشه کرد و سعی داشت با کشاندن تیم میزبان به زمین خودی با ضد حمله به گل برسد.

حملات تیم قشقایی شیراز هم در این نیمه تا پشت محوطه هجده قدم حریف ادامه داشت که با دفاع خوب اراکی ها سرانجام این بازی خوب با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.
در پایان این هفته، تیم آلومینیوم اراک با 16 امتیاز در همان رده پنجم جدول باقی ماند و تیم قشقایی شیراز هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده ششم ایستاد.

نظرات بینندگان