کد خبر: ۱۲۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷

حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر از پایان نامه های دانشجویی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری از پایان نامه های دانشجویی در عرصه مبارزه با مواد مخدر حمایت می‌کند.
به گزارش شیرازه، محمدرضا ابراهیمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس بهره گیری از تحقیقات، پژوهش ها و پایان نامه‌های دانشجویی مرتبط با عرصه مبارزه با مواد مخدر را از رسالت های اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر برشمرد و افزود: ایجاد پیوند بیش از پیش میان دانشگاهیان و دانشجویان با ستاد مبارزه با مواد مخدر و جهت دهی به تحقیقات و مطالعات دانشجویان به سوی مهمترین مسائل اجتماعی و برای بهره‌گیری از توان علمی و پژوهشی آنها جهت انجام پژوهش‌های کاربردی برای حل بهتر مسائل اجتماعی و نیز گسترش تعاملات با محیط‌های علمی به طور جد دنبال می شود.

وی اضافه کرد: 68 عنوان اولویت مصوب پایان نامه های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از سوی دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری تعیین و ابلاغ شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس اظهار داشت: عناوین پیشنهادی شامل عرصه های حقوقی و امور مجلس، درمان و حمایت های اجتماعی، فرهنگی و پیشگیری و توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد می باشد.

ابراهیمی بیان کرد: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت www.dchq.ir  و همچنین تماس با شماره های 07136232115 و 07136232116 داخلی شماره یک از موضوعات اعلام شده برای پایان نامه های خود استفاده کرده و از حمایت مالی ستاد مبارزه با مواد مخدر در این زمینه بهره مند شوند.

نظرات بینندگان