کد خبر: ۱۲۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷
احتمال سیلابی شدن فارس:

مدیرکل بحران استانداری فارس: کاملا آماده مواجهه با سیلاب هستیم

مدیرکل بحران استانداری فارس با اشاره به پیش بینی احتمال سیلابی شدن استان فارس در ساعات آینده، اعلام کرد که دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسان و امدادی برای مواجهه با شرایط پیش‌بینی شده و وقوع سیلاب آمادگی کامل دارند.

به گزارش شیرازه، براساس نقشه‌های پیش‌بینی شده هواشناسی فارس از بعدازظهر امروز سه‌شنبه 15 آبان مناطق شمالی، غربی و مرکزی تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد.

  در پاره‌ای از مناطق استان فارس وقوع بارش پراکنده، وزش باد و بارش تگرگ با تقویت سامانه بارشی پیش‌بینی است. در این رابطه آخرین اطلاعیه هواشناسی حاکی از وزش باد شدید، بارش تگرگ در نواحی نیمه شمالی و غربی فارس است.

مدیرکل بحران استانداری فارس با اشاره به وضعیت جوی فارس گفت: تمهیدات لازم از سوی مدیریت بحران استانداری فارس، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان اندیشیده و موارد ضروری به این دستگاه‌ها اعلام شده است و اقدمات لازم برای جلوگیری از عبور دام توسط عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها انجام شده است.

آزادی با تاکید براینکه با انجام مکاتباتی هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، ایجاد شده است، گفت: سامانه جدید بارشی از بعدازظهر امروز سه شنبه 15 آبان در فارس فعال شده و بر اساس پیش‌یابی‌ها، تا پایان روز چهارشنبه 16 آبان ماه در اکثر نقاط این استان فعال خواهد بود.

ایسنا

نظرات بینندگان