کد خبر: ۱۲۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۵ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷

دومین جام فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره‌ای جهان

شاگردان مارکو اوکتاویو با کسب پیروزی مقابل روسیه به‌عنوان قهرمانی رقابت‌های جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی ۲۰۱۸ امارات دست یافتند.
به گزارش شیرازه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعد از آنکه در مرحله اول جام بین قاره‌ای امارات برابر آمریکا(۸ بر یک)، تاهیتی(۴ بر ۲) و روسیه(۳ بر ۲) به سه پیروزی متوالی رسید و به‌عنوان صدرنشین گروه B به مرحله نیمه نهایی صعود کرد، شب گذشته در دیدار ماقبل پایانی این رقابت‌ها به مصاف ملی پوشان ساحلی مصر رفت که این تیم را نیز با نتیجه ۳ بر یک شکست داد تا فینالیست شود.

 ساحلی بازان ایران در دقیقه ۴ با ضربه مصطفی کیانی به گل رسیدند ولی لحظاتی بعد هم روی پاس امیرحسین اکبری و ضربه تمام کننده محمد معصومی‌زاده شاگردان اوکتاویو به گل دوم رسیدند.

اما قبل از پایان نیمه اول، حمید بهزادپور دروازه‌بان ایران با شوت تماشایی دروازه تیم روسیه را باز کرد تا همانند دیدار مرحله گروهی موفق به انجام این کار برابر روس‌ها شده باشد.

در دقیقه ۱۳ تیم روسیه یکی از گل‌های خورده را جبران کرد ولی پیش از پایان نیمه دوم باز هم معصومی‌زاده دروازه خالی حریف را گشود تا تیم ملی ساحلی ایران با برتری ۴ بر یک راهی تایم سوم شود.

پوپوروتنی، بازیکن با تجربه روسیه در دقیقه ۳۱ گل دوم تیمش را در موقعیت مناسبی به ثمر رساند ولی در نهایت این ساحلی بازان فوتبال ایران بودند که به برتری ۴ بر ۲ رسیدند و به مقام قهرمانی جام بین قاره‌ای امارات دست یافتند.

 

 


در جام بین قاره‌ای امارات که مهم‌ترین مسابقات بعد از جام جهانی فوتبال ساحلی محسوب می‌شود، تیم ملی ایران تاکنون سه بار به فینال راه یافته بود که امشب توانست برای دومین بار با هدایت اوکتاویو به مقام قهرمانی برسد.

ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران در سال ۲۰۱۳ نیز با شکست تیم ملی روسیه به قهرمانی در جام بین قاره‌ای رسیدند ولی دو سال قبل با باخت برابر برزیل از رسیدن به این عنوان مهم بازماندند.

در پایان این مسابقات، حمید بهزادپور دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به‌عنوان بهترین گلر رقابت‌ها شناخته شد.


نظرات بینندگان