کد خبر: ۱۲۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

الزام واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحي صنعتی به ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبار

فتوحی گفت: افرادی که اطلاعات انبار خود را ثبت نکنند، کالای انبار آنها مشمول قانون احتکار است.
به گزارش شیرازه، مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس  گفت: همه واحد هاي توليدي، صنعتي و صنفي مستقر در شهرك ها و نواحي صنعتي فارس، موظف به ثبت  موجودی و همه ورودی و خروجی کالا در سامانه جامع انبار هستند.

احد فتوحي با بیان اینکه افرادی که اطلاعات انبار خود را ثبت نکنند، کالای انبار آنها مشمول قانون احتکار است، گفت:انبارداران برای ثبت مستمر اطلاعات ورود و خروج کالاها درسامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا به نشانی www.nwms.ir مراجعه کنند.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس  با بيان اينكه راه اندازی سامانه جامع انبارها در راستاي اجراي ماده 23آيين نامه اجرايي مواد 5و6 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شده است، گفت: بر اساس تعریف، این مراکز شامل انبارها، مراکز دپو، سیلوها، سردخانه‌ها، واحدهای تولیدی، کارخانه ها، معادن، اصناف و مزارع کشاورزی است که باید همه ورودی و خروجی خود را در این سامانه ثبت کنند.

فتوحي تصريح كرد:همه ثبت نام کنندگان در سامانه حساب کاربری دارند که بر مبنای آن انباردار باید به این حساب کاربری وارد شده و علاوه بر اینکه موجودی کالای خود را ثبت می‌کند، ورودی و خروجی کالاهای بارنامه ای و غیر بارنامه‌ای را درج کند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان