کد خبر: ۱۲۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

جهنم واقعی در پارادایز آمریکا

دومین آتش سوزی مهیب، کفایت مدعی ابرقدرتی در دنیا را به چالش کشیده است. در این آتش سوزی ۱۲هزار ساختمان از بین رفته و شهر Paradise (بهشت) در شمال کالیفرنیا به طور کامل سوخته است.
به گزارش شیرازه، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

دومین آتش سوزی مهیب، کفایت مدعی ابرقدرتی در دنیا را به چالش کشیده است. در این آتش سوزی ۱۲هزار ساختمان از بین رفته و شهر Paradise (بهشت) در شمال کالیفرنیا به طور کامل سوخته است. سی ان ان می گوید 481 کیلومتر مربع ( به وسعت کشور هنگ کنگ) طعمه حریق شده است.

شمار مفقودان در هشتمین روز بحران به ۶۳۱ نفر رسیده و تعداد کشتگان به ۶۳ نفر افزایش یافته است. بیش از 250 هزارنفر مجبور به فرار از خانه‌هایشان شده‌اند. این دومین آتش سوزی بزرگ به فاصله 3 ماه است. در آتش سوزی  قبلی که مرداد ماه در اطراف لس آنجلس رخ داد و  ۱۱۷ هزار هکتار (به اندازه مساحت لس آنجلس ) را سوزاند، 300 هزار نفر آواره شدند.

در حالی که 8 روز از شروع ماجرا می گذرد، ترامپ فردا می خواهد سری به منطقه بزند. نکته تاسف برانگیز، سکوت طیف شیدا و تقدیس کننده رژیم آمریکا در میان اپوزیسیون ایرانی است که در اتفاقاتی با مقیاس یک هزارم همین اتفاق در ایران، زمین و آسمان را به هم می دوزند اما در برابر بی کفایتی و بی اعتنایی حکومت آمریکا نسبت به مصیبت زدگی مردمش، به حد خفگی مطلق رسیده اند.

نظرات بینندگان