کد خبر: ۱۲۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷
فرمانده پایگاه دریابانی قشم اعلام کرد

انهدام خط لوله پنج‌هزار متری انتقال سوخت قاچاق در قشم

فرمانده پايگاه دريابانی قشم از شناسايی و انهدام پنج‌هزار متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل يكی از روستاهای اين جزيره خبر داد.
به گزارش شیرازه، شهریار فتاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارداشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، مرزبانان این پایگاه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مسیر انتقال سوخت قاچاقچیان را درسواحل یکی از روستاهای این جزیره و زیر ماسه‌های دریا شناسایی و منهدم کنند.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: مرزبانان روز گذشته با استفاده از منابع اطلاعاتی با خبر شدند که قاچاقچیان در ساحل روستای صلخ، اقدام به راه‌اندازی و بازسازی یک خط لوله انتقال سوخت قاچاق از ساحل به دریا کرده‌اند.

فرمانده پایگاه دریابانی قشم ادامه داد: بر اساس این خبر، بلافاصله مرزبانان به موقعیت اعزام و پس از کمی جستجو موفق شدند، ابتدای این خط لوله را در ساحل و انتهای آن را در دریا پیدا و سریعا اقدام به بیرون کشیدن لوله‌ها از زیر ماسه‌های دریا کنند.

 فتاحی گفت: قاچاقچیان این خط لوله را که پنج‌هزار متر طول داشته، با استفاده از لوله‌های pvc در سایزهای چهار و پنج اینچی به طرز ماهرانه‌ای زیر ماسه‌های دریا پنهان و از آن طریق قصد داشتند، سوخت قاچاق را از ساحل به دریا و در نهایت به شناورهای متخلف انتقال دهند.

انهدام خط لوله پنج‌هزار متری انتقال سوخت قاچاق در قشم

فارس

نظرات بینندگان