کد خبر: ۱۲۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷

اجرای ۹۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج فارس

معاون هماهنگ كننده سپاه فجر استان فارس از برگزاری ۹۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این استان خبر داد.
به گزارش شیرازه، سعيد كوشكي، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس امروز، ۲۷ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته بسیج این استان از اجرای ۹۰۰ عنوان برنامه بدین مناسبت خبر داد.

وي، افتتاح تعدادي از پروژه‌های عمراني، برپایی نمايشگاه فعاليت‌هاي علمي و تشکیل حلقه‌هاي صالحين در محل نمازهاي جمعه، نشست‌هاي روشنگري و بصيرت‌افزايي انقلاب، تجمع بسيجيان در تمام شهرستان‌هاي فارس، همايش نخبگان قرآني با هشت هزار نفر شركت كننده و سخنراني فرماندهان نواحي سپاه پيش از خطبه‌هاي نمازجمعه را از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در استان فارس برشمرد.


معاون هماهنگ كننده سپاه فجر فارس با بيان اينكه بسيج و بسيجيان همواره به عنوان مخلص‌ترين گروه انساني و مومن‌ترين افراد جان خود را در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي نثار كرده‌اند، افزود: اگر امروز شاهديم كه مسلمانان در گوشه گوشه جهان در حال مبارزه با استكبار بوده و با قدرت و شجاعت تمام در دفاع از دين و ارزش‌هاي الهي هستند، به دليل حضور مخلصانه بسيجيان در عرصه‌هاي مختلف است.

هر جا تفکر بسیجی باشد، شاهد بالندگی هستیم
كوشكي با اشاره به تعبير مقام معظم رهبري مبني بر اينكه طول و عرض بسيج، طول و عرض كشور است، تأكيد كرد كه هرجا تفكر بسيجي حضور داشته و دست ياري افراد را در عرصه‌هاي مختلف گرفته، شاهد بالندگی کشور بوده‌ایم.

معاون هماهنگ كننده سپاه فجر فارس با اشاره به حضور سرافرازانه بسیج در همه عرصه‌ها بعد از دوران افتخار آفرین دفاع مقدس و ضمن تاکید براینکه امروز تمام ایرانیان به امنیت ایران، علی رغم تمام ناامنی‌های پیرامونی کشور، افتخار می‌کنند، این مهم را از دستاوردهای بسیج و حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری دانست.

فعالیت ۵۳۷ گروه جهادی در فارس
وی، كمك به زيست آبرومندانه مردم، مردم ياري در حوادث و حضور موثر در وقایع مختلف را از دیگر دست‌آوردهای شکل گیری و تداوم حرکت بسیج در ایران اسلامی دانست و گفت: امروز ٥٣٧ گروه جهادي در استان فارس توسط رده‌هاي مختلف بسيج تشکیل شده است و این گروه‌ها به شکل برنامه ریزی شده با هدف رفع یا کاهش محرومیت به روستاها و نقاط کمتربرخوردار عزیمت و به ساکنان این مناطق خدمات مختلف ارائه می‌کنند.

معاون هماهنگ كننده سپاه فجر فارس همچنین به راه‌اندازي بيش از ١٠ هزار حلقه صالحين و نقش بسيج در پيشرفت علمي كشور اشاره و عنوان کرد: امروز اگر كشور در تراز جهاني عرصه‌هاي علمي قرار دارد به دليل حاكميت فرهنگ بسيجي است.

کوشکی همچنین حرکت‌های انجام شده توسط بسیج در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی و الگوسازی برای کشت محصولات آب‌بر و اشتغالزایی و .... در استان فارس را کارآمد و تاثیرگذار برشمرد.

خواب دشمنان برای توقف نظام جمهوری اسلامی تعبیر نمی‌شود

معاون هماهنگ كننده سپاه فجر فارس با تصریح اینکه خواب خام دشمن برای توقف نظام جمهوری اسلامی ایران نه تنها در چهل سالگي انقلاب كه هيچ زماني ديگري تعبیر نخواهد شد، حضور پررنگ مردم در سالروز ١٣ آبان را تایید کننده این موضوع دانست.
نظرات بینندگان